اسکنر اپسون Epson DS-530
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-530

رزولوشن اپتیکال: dpi 300
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 35 صفحه در دقیقه یک رو و 70 صفحه در دقیقه دو رو

معرفی اسکنر اپسون DS-530

اسکنر اسناد اپسون DS-530 یکی از اسکنرهای با کیفیت و سریع تولید شده توسط شرکت اپسون است که از قابلیت اسکن دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد.

معرفی اسکنر اپسون DS-530

این اسکنر با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگار بوده و می توان از آن برای اسکن سریع اسناد و ذخیره آنها بر روی کامپیوتر، لپ تاپ یا سرویس های ابری مانند دراپ باکس، شِیرپوینت و گوگل درایو به صورت مستقیم استفاده کرد.

اسکنر حرفه ای اسناد اپسون DS-530 در ابعاد 167.6 *294.6 * 175.2 میلی متر و وزن 3.7 کیلوگرم طراحی و عرضه شده و قابل استفاده در ادارات، سازمان ها و شرکت ها می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

اسکنر اپسون Epson DS-530 به ADF یا منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 50 برگ مجهز است و شما می توانید از اسنادی با عرض حداقل 51 و حداکثر 216 میلی متر با استفاده از آن اسکن تهیه نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

لازم به ذکر است که حداکثر طول قابل اسکن توسط این اسکنر اسناد برابر با 6096 میلی متر می باشد و می توان از آن برای اسکن اسناد طویل نیز بهره برد.

سرعت اسکنر اداری اپسون DS-530 در هر دو حالت اسکن سیاه و سفید و رنگی برابر با 35 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 70 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است که باعث شده تا این اسکنر از جمله اسکنرهای پرسرعتموجود در بازار به شمار آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

رزولوشن نوری اسکنر رنگی اپسون DS-530 نیز برابر با 300 dpi بوده و فایل های اسکن شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند.

اسکنر اپسون DS-530 از فناوری پردازش تصویر اپسون پشتیبانی می کند و از قابلیت حذف پس زمینه و صفحات بدون محتوا به صورت اتوماتیک بهره می برد.

اسکنر اپسون Epson DS-530

یکی از ویژگی های اسکنر اپسون DS-530 سازگاری آن با درایورهای TWAIN و ISIS است که امکان استفاده از آن در ارتباط با نرم افزارهای مختلف و مجهز به صدور فرمان اسکن را فراهم می آورد.

اسکنر اپسون Epson DS-530

قابلیت تشخیص متون OCR از دیگر مشخصات پرکاربرد اسکنر فیدر دار اپسون DS-1530 می باشد.

با استفاده از این قابلیت می توان فایل های عکس دارای متون انگلیسی را از طریق اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-530 به فایل های متنی قابل ویرایش یا PDF تبدیل کرد.

این اسکنر پیشرفته اپسون DS-530 از فناوری تصحیح زاویه قرارگیری اسناد ورودی و جلوگیری از ورود کاغذهایی که به صورت کج در دستگاه قرار گرفته اند، پشتیبانی می کند و به این صورت از اسکنر حرفه ای اپسون Epson DS-530 اسناد مهم شما محافظت می نماید.

اسکنر اپسون Epson DS-530

از اسکنر ای دی اف دار اپسون برای اسکن 4000 برگ در روز می توان استفاده کرد که باعث شده تا این اسکنر اپسونبرای استفاده در حجم کاری کم و متوسط کاملاً مناسب باشد.

جهت دریافت قیمت بهترین اسکنر موجود در بازارو اطلاع از نحوه خرید اسکنر اپسون Epson DS-530 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر تماس حاصل نمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-530





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی