تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L120
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این مقاله را با مروری بر یک پرینتر جوهرافشان محصول شرکت اپسون آغاز می کنیم.

در واقع پرینتر جوهرافشان اپسون L120 یک پرینتر تک کاره است که از قابلیت کپی و اسکن ندارد به wifi وصل نمی شود بنابراین امکان پرینت انلاین با این پرینتر وجود ندارد. تنها درگاه ارتباطی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون L120، کابل USB می باشد.

تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L120

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120

اما این پرینتر اپسون ویژگی های جذابی نیز دارد و می توان گفت یک دستگاه شگفت انگیزه! در داخل جعبه پرینتر تک کاره اپسون L120 علاوه بر دفترچه راهنما و کابل اتصال برق یک سینی کغذ نیز وجود دارد که بر خلاف سایر پرینترها در بالای این پرینتر نصب می گردد.

این سینی کاغذ ها را به حالت ایستاده در بالای پرینتر ذخیره می کند و آماده فرستادن به پرینتر برای انجام عملیات چاپ می کند.

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120

این پرینتر با در ابعاد 461*215*130 میلی متر طراحی شده است و با اندازه کوچکی که دارد به راحتی می تواند بر روی میز کار شما جای بگیرد و فضای کمی از محیط کار شما را به خود اختصاص دهد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L120 دارای رزولوشن 720 * 720 dpi می باشد که این یعنی زمانی که عکسی با اون پرینت گرفته می شود، تصویر واضحی را چاپ می کند.

 

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120

تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L120 نشان می دهد که عموما برای مصارف خانگی و چاپ معمولی ایده آل می باشد.

ظرفیت سینی در پرینتر تک کاره اپسون مدل Epson L120، برابر 50 برگ می باشد و فرمت کاغذهای ورودی شامل A4, Letter, User defined, Legal می باشد.

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120

در حالت پرینت 10 وات برق مصرف می کند و زمانی که در حالت sleep قرار دارد در حدود 0.6 وات انرژی لازم دارد و در حالت power off حدودا 0.3 وات برق مصرف می کند که از لحاظ مصرف انرژی بسیار ایده آل است!

با ضربه زدن به بدنه پرینتر جوهر افشان اپسون L120 متوجه می شوید که از طراحی خاص و با کیفیتی برخوردار نبوده که این مورد را نیز می توان به معایب این پرینتر اپسون افزود.

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120

نکته دیگر در تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L120، تانک های جوهر قرار گرفته در سمت راست دستگاه است که پس از اتمام جوهر به راحتی و تنها با باز کردن درب مخزن ها شارژ می شود. ظرفیت مخازن جوهر 40 میلی لیتر است.

جوهر های بکار رفته در پرینتر اپسون L120 شامل کارتریج های رنگی ومشکی مدل T664 است که کارکرد هایی به ترتیب معادل 7500 و 4500 برگ را دارد و این یک مقدار قابل توجهی است.

در پایان می توان افزود که برخورداری از تکنولوژی ساده و جالب، خرید پرینتر جوهرافشان اپسون L120 را برای مصارف کم حجم و سبک مقرون به صرفه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی