اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسیلون 30002

رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 2.7 ثانیه به ازای هر برگ A4

معرفی اسکنر اپسیلون 30002

اسکنرهای قابل حمل این روزها به محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دست یافته اند. چرا که می توان آنها را با خود به هر جایی حمل کرد و از مواردی که امکان قرار دادن آنها در اسکنرهای معمولی وجود ندارد،اسکن تهیه کرد.

اسکنر دستی اپسیلون 30002 یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین اسکنرهای قابل حمل موجود در بازار است که می توان از آن در محل کار یا تحصیل و در مشاغل سیار و جاده ای استفاده کرد.

معرفی اسکنراپسیلون 30002

این اسکنر از نوع دستی می باشد و با کشیدن آن بر روی سطح صاف اسناد عمل اسکن انجام می شود.

از جمله ویژگی های اسکنر بی سیم اپسیلون 30002 توانایی اسکن صفحات میانی کتاب های قطور، کاغذهای ضخیم، اعلامیه های روی دیوار و هر نوع سطح صاف می باشد که باعث شده تا این دستگاه از کارایی بسیار بالایی برخوردار باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epsilon 30002

اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002 به یک کارت حافظه microSD با ظرفیت 4 گیگابایت مجهز است که فایل های اسکن شده به صورت اتوماتیک بر روی آن ذخیره می شوند.

لازم به ذکر است که شما می توانید از کارت های حافظه با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت در این اسکنر اسناد استفاده نمایید.

برای دسترسی به فایل های اسکن شده توسط اسکنر مدل Epsilon 30002 می توان از کابل USB و اتصال آن به کامپیوتر و لپ تاپ بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epsilon 30002

اسکنر قابل حمل دستی اپسیلون 30002 به وای فای داخلی نیز مجهز می باشد و امکان اتصال بدون سیم به انواع گوشی های هوشمند اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت و دیگر دستگاه های دارای وای فای را برای شما فراهم می آورد.

اسکنر اپسیلون 30002 از تکنولوژی CIS برای اسکن اسناد بهره می برد و از قابلیت تشخیص متن OCR برخوردار می باشد.

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا با استفاده از این اسکنر فایل های عکس را به فایل های متنی تبدیل کنید.

مجهز بودن به دو غلطک اسکن، امکان اسکن در حالت شارژ باتری داخلی و قابلیت فرمت کارت حافظه از طریق اسکنر از دیگر ویژگی های اسکنر بی سیم قابل حمل Epsilon 30002 به شمار می آیند.

اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002

بر روی بدنه اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002 علاوه بر پورت USB 2.0، دکمه های اسکن و اعمال تنظیمات نیز تعبیه شده که از طریق آنها می توانید فرمت فایل خروجی مورد نظر خود را از میان فرمت های JPEG و PDF انتخاب نمایید و میزان دقت اسکن را بر روی یکی از حالت های 300 dpi، 600 dpi یا 1050 dpi تنظیم کنید.

این اسکنر دستی دارای یک صفحه نمایش LCD رنگی نیز هست که کار با دستگاه را آسان تر کرده و از امکان نمایش فایل اسکن شده برخوردار می باشد.

اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002

اسکنر اپسیلون مدل 30002 با سرعت 2.7 ثانیه به ازای هر برگ A4 از اسناد به صورت سیاه و سفید یا رنگی اسکن تهیه می کند که برای یک اسکنر قابل حمل و دستی سرعت بسیار قابل توجهی می باشد.

بهتر است تا از اسکنر دستی کوچک برای حداکثر 500 اسکن در طول روز استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و کیفیت عملکرد آن با افت مواجه نشود.

برای دریافت قیمت انواع اسکنر و اطلاع از نحوه خرید اسکنر با سرعت بالا با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسیلون Epsilon 30002





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی