دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون CB-530

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 768*1024 XGA
شدت روشنایی: 3200 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 16000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون CB-530

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530 یک پروژکتور کاملا مناسب برای استفاده در سخنرانی های اداری و کلاس های درسی است که از فناوری 3LCD برای نمایش بهره می برد. این فناوری باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور اپسون CB-530 از شفافیت و وضوح قابل توجهی برخوردار باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون CB-530

این ویدئو پروژکتور در دسته ویدئو پروژکتورهای Short Throw قرار دارد و برای استفاده در اتاق های با فضای محدود کاملا مناسب می باشد.

شما می توانید از ویدیو پروژکتور اپسون CB-530 به صورت متصل به سقف، دیوار یا ایستاده بر روی میز در فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتورEpson CB-530

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا دیتا پروژکتور اپسون CB-530 کارایی بسیار بالایی داشته باشد، شدت روشنایی آن است که برابر با 3200 لومن می باشد. این میزان روشنایی به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به خاموش کردن چراغ های اتاق بتوانید از آن بدون افت وضوح تصویر استفاده کنید.

پروژکتور اپسون CB-530 دارای رزولوشن 1024*768 می باشد که برای استفاده های اداری و آموزشی کاملا مناسب است، اما پیشنهاد می شود برای نمایش فیلم های سینمایی زیاد بر روی این پروژکتور حساب باز نکنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson CB-530

نسبت کنتراست 16000:1 باعث شده تا دیتا ویدیو پروژکتور اپسون CB-530 تصاویری با جزئیات کامل و دارای رنگ های واقعی دارای سایه روشن های واضح را به شما ارائه دهد.

در ویدئو پروژکتور Epson CB-530 از یک لامپ 215 واتی استفاده شده که طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت استفاده عادی از دستگاه 5000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی 10000 ساعت می باشد. بنابراین با استفاده از ویدیو پروژکتور Epson CB-530 برای مدتی طولانی نیاز به صرف هزینه برای تعویض لامپ آن نخواهید داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530

پشتیبانی از فناوری تصحیح حالت ذوزنقه ای تا 15 درجه، این امکان را به شما می دهد تا دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530 را در زاویه دلخواه نسبت به صفحه نمایش قرار دهید.

این ویدئو پروجکشن اپسون تصاویری در اندازه حداقل 50 و حداکثر 108 اینچ را برای شما به ارمغان می آورد و حداکثر فاصله آن نسبت به پرده نمایش 1.3 متر می تواند باشد. بنابراین اگر محدودیت فضا برای شما مشکل ساز شده، می توانید از دیتا پروژکتور اپسون مدل Epson CB-530 استفاده کنید.

پروژکتور Epson CB-530 از لحاظ پورت های ورودی و خروجی کامل است و به اصطلاح یک دستگاه فول پورت می باشد. پورت های HDMI، VGA دو عدد، Composite و Component دو عدد امکان اتصال پروژکتور به انواع دستگاه های دیجیتال دیگر را فراهم آورده اند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530

علاوه بر این، امکان استفاده از دیتا ویدیو پروژکتور Epson CB-530 در شبکه و نمایش همزمان تصاویر از حداکثر چهار دستگاه مختلف بر روی پرده وجود دارد که بخصوص در جلسات ارائه آمار در شرکت ها و ادارات می تواند بسیار کاربرد داشته باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از پورت های USB نسخه A و B که بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور اپسون CB-530 تعبیه شده، انواع حافظه های USB را به این پروژکتور متصل و محتوای موجود بر روی آن ها را به صورت مستقیم به نمایش درآورید.

از دیگر امکانات پروژکتور اپسون CB-530 باید به اسپیکر داخلی 16 واتی و قدرتمند آن اشاره کنیم که صدایی با کیفیت و وضوح بالا را ارائه می دهد و شما را از تهیه اسپیکر اضافی بی نیاز می کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson CB-530





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 22 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی