میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama Ergout
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز تلویزیون اداری راما مدل ارگوت 103

جنس صفحه: فلز
جنس پایه: آلومینیوم دایکاست
تعداد کشو: دارای دو قفسه

طراحی و کیفیت میز تلویزیون ارگوت 103 راما

میز تلویزیون ارگوت مدل 103 در ابعاد 160*50*40 سانتی متر توسط شرکت ایرانی راما روانه بازار شده است. این شرکت در عرصه تولید مبلمان و تجهیزات اداری، کمد، کتابخانه، فایل، پارتیشن، میز اداری و صندلی اداری یکی از شرکت های با سابقه می باشد.

میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama Ergout دارای بدنه ای از جنس MDF و صفحه و پایه هایی از جنس فلز است و به دو قفسه به منظور قرار دادن دستگاه های پخش یا وسایل تزئینی مجهز می باشد.

طراحی و کیفیت میز تلویزیون ارگوت 103 راما

پایه های این میز تلویزیون از قابلیت تنظیم برخوردار هستند که به شما اجازه می دهد تا متناسب با شرایط و فضای اتاق، ارتفاع آن ها را به دلخواه خود کم یا زیاد نمایید. همچنین روکش ملامینه موجود بر روی بدنه میز تلویزیون مدل 103 ارگوت راما باعث شده تا این میز از مقاومت قابل توجهی در برابر خط و خش برخوردار باشد.

میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama ergout 

اگر در کنار کیفیت ساخت، طراحی ظاهری میز تلویزیون نیز برای شما اهمیت دارد، میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama Ergout انتخاب ایده آلی برای شما است. این میز با طراحی ساده اما شیک خود، جلوه ای زیبا و جذاب به اتاق محل کار شما خواهد داد.

لازم به ذکر است که میز تلویزیون مدرن ارگوت 103 راما برای استفاده در اتاق های مدیران در سازمان ها، ادارات و شرکت ها کاملا مناسب می باشد.

با توجه به مواد اولیه مرغوب به کار برده شده در ساخت میز تلویزیون مدرن ارگوت مدل 103 راما می توان از استحکام و طول عمر بالای آن اطمینان کامل داشت.

میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama ergout

در ساخت این میز اداری از MDF درجه یک ایرانی، چسب PVC اسپانیایی و یراق آلات، الیت و PVC محصول کشور ترکیه شده است.

در قسمت زیرین صفحه میز تلویزیون اداری ارگوت 103 راما، فضایی قرار دارد که می توان از طریق درپوش داکت تعبیه شده برای میز، سیم های برق، تلفن یا شبکه را به آنجا هدایت کرد و با استفاده از بست سیم گیر، سیم های اضافی را از اطراف بدنه جمع آوری نمود.

جهت دریافت قیمت و خرید میز تلویزیون اداری و مبلمان اداری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

میز تلویزیون اداری ارگوت راما 103 Rama ergout





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 22 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی