دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EV-100

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی و 30000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 2000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 2500000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون LightScene EV-100

ویدئو پروژکتور EV-100 یکی از محصولات کمپانی معتبر و شناخته شده اپسون است که برای نمایش فیلم های تبلیغاتی و تیزر در محیط هایی مانند موزه ها، گالری ها، هتل ها، دفاتر تبلیغاتی و محیط هایی از این دست طراحی و ارائه شده است.

نکته مهم در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-100 انعطاف بالای آن در نحوه استفاده در موقعیت های مختلف می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون LightScene EV-100

شما می توانید از این ویدئو پروژکتوربه صورت نصب شده بر روی سقف، ایستاده روی زمین و میز یا به صورت متصل به نورافکن یا چراغ های موجود بر روی دیوار استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتورEpson LightScene EV-100

ویدئو پروژکتور اپسون EV-100 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 133 اینچ را از تمام زوایایی دلخواه شما نسبت به پرده نمایش دارد. از این پروژکتور در صورت نیاز می توان در قالب یک نورافکن ساده و ایجاد افکت های نوری نیز استفاده کرد.

از دیگر امکانات ویدیو پروژکتور اپسون EV-100 باید به درگاه کارت حافظه SD موجود بر روی بدنه آن اشاره کنیم که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون نیاز به کامپیوتر، از طریق اتصال کارت حافظه به پروژکتور فایل های تصویری خود را به نمایش درآورید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson LightScene EV-100

همچنین دیتا پروژکتور اپسون EV-100 به وای فای داخلی نیز مجهز است و امکان اتصال آسان آیفون، آیپد، گوشی اندرویدی، تبلت و تمام دستگاه های مجهز به وای فای به صورت مستقیم و بدون نیاز به شبکه به آن وجود دارد.

علاوه بر روش های ذکر شده، شما می توانید از طریق پورت های HDMI، LAN و USB موجود بر روی بدنه پروژکتور اپسون EV-100 دستگاه های دیجیتال دیگر را از طریق کابل به این پروژکتور متصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-100

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson LightScene EV-100 از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و رزولوشن آن برابر با 1280*800 پیکسل است.

با توجه این مشخصات کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EV-100 قابل قبول خواهد بود و  تصاویر همراه با رنگ هایی واضح و طبیعی ارائه خواهد شد.

نکته قابل توجه در میان مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EV-100 نسبت کنتراست خارق العاده 2500000:1 آن است که باعث می شود کوچکترین جزئیات تصویر حتی در تاریک ترین قسمت های آن به خوبی قابل مشاهده باشد و سایه روشن های موجود با کیفیت و شفافیتی عالی به نمایش درآیند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-100

شدت روشنایی ویدیو پروژکتور اپسون Epson EV-100 برابر با 2000 لومن می باشد و بهتر است تا از آن در اتاق های کم نور استفاده شود. از دیگر مواردی که در معرفی دیتا پروژکتور Epson EV-100 باید به آن اشاره کنیم طول عمر بالای لامپ آن است.

عمر لامپ ویدئو پروژکتور برابر با 20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 30 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی می باشد که برای ماه ها و سال ها نیازی به تعویض و تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

مجهز بودن به فناوری تصحیح اتوماتیک زاویه تصویر به صورت دستی تا 45 درجه عمودی و 40 درجه افقی و زوم اپتیکال تا 1.58 برابر از دیگر امکانات ویدئو پروجکشن اپسون Epson EV-100 به حساب می آید که باعث نصب و استفاده راحت تر از این پروژکتور می شود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-100





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 24 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی