پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرده نمایش گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage

نوع پرده: برقی
ابعاد: 500 اینچ (6226*11070 میلیمتر)
رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش گرندویو Large Stage

طراحی و ساخت پرده نمایش های سری large stage با سطح بالایی از کارایی و کیفیت، مهمترین وجهه تمایز شرکت گرندویو با رقیبان خود می باشد.

پرده نمایش برقی large stage یک محصول بی نظیر برای نمایش کیفیت و کارایی پرده نمایش های برند گرندویو به حساب می آیند.

غلطتک های آلومینیومی بسیار قدرتمند و بزرگ این سری از پرده نمایش ها باعث می شود که سطح پرده کاملا مسطح و محکم حتی در اندازه های بسیار بزرگ 400 تا 500 اینچی باقی بماند.

معرفی پرده نمایش گرندویو Large Stage

ساختار درونی به یک لوبریکانت خودکار مجهز شده است که صدا و لزرش های ناشی از حرکت پرده نمایش سایز بزرگ گرندویو را به حداقل می رساند.

در هنگام نصب پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage باید توجه داشت که در موقعیتی قرار بگیرد که تمامی حضار بتوانند به راحتی محتوای پخش شده بر سطح پرده نمایش ویدئو پروژکتور را مشاهده کنند.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش برقی Grandview Large Stage

پرده نمایش برقی گرندویو مدل Large Stage از یک کیس آلومینیومی همراه با یک غلطک قدرتمند ساخته شده است که در کاهش وزن این پرده نمایش به شدت اثر می گذارد.

قطر غلطتک به کار رفته در پرده نمایش گرندویو Large Stage در حدود 250 میلی متر بوده و از جنس آلیاژ الومینیوم قدرتمندی ساخته شده است که یک ساختار محکمی را به این پرده نمایش ویدئو پروژکتور حتی در گستردگی 10 متری می بخشد.

موتور قابل تنظیم به شما امکان می دهد که به راحتی این پرده نمایش برقی گرندویو را بالا و پایین ببرید البته این امر بسته به محل نصب امکان انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می آورد.

کنترل باز و بسته شدن این پرده نمایش برقی گرندویو از طریق ریموت کنترل IR، کنترل RS485، ولتاژ 3-12 ولتی و کنترل مرکزی به راحتی انجام می شود. البته کنترل وایرلس را نیز می توان به گزینه های کنترلی این پرده نمایش افزود.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش برقی Grandview Large Stage

برای پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ گزینه های اتصالی متنوعی وجود دارد که شامل اتصال به سقف و دیوار و همچنین آویزان شدن از سقف می باشد. با توجه به نحوه نصب این پرده نمایش، باید براکت مخصوص به روش نصب مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که پرده نمایش گرندویو مدل large stage برخوردار می باشد، قابلیت نصب به انواع سقف ها است و همچنین می تواند به گونه ای نصب گردد که در سقف پنهان شود.

سطح پرده نمایش برقی Large Stage از مواد منحصر بفردی ساخته شده است که کیفیت بی نظیری از تصاویر را به نمایش می گذارد. سطح این پرده نمایش برای هر موقعیتی مناسب است و یک بازتاب غنی از رنگ و واضح را در اختیار قرار می دهد.

پرده نمایش های برقی گرندویو large stage در ابعاد 400 تا 500 اینچی موجود می باشد که ابعاد یک پرده نمایش گرندویو Large Stage با ابعاد 500 اینچ در حدود 6226*11070 میلی متر می باشد.

پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage

پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage با حداقل صدا و ساختار سبک وزن برای استفاده و نصب در محیط های متنوع ایده آل می باشد.

پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage

پرده نمایش برقی گرندویو به دلیل اندازه های بزرگی که دارند عمدتا در سالن های بزرگ مانند سالن های تئاتر، سالن اجتماعات و همایش استفاده می شوند.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش برقی گرندویو 500 اینچ مدل Grandview Large Stage





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی