دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EV-105

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی و 30000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 2000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 2500000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون LightScene EV-105

ویدئو پروژکتور EV-105 یکی از محصولات با کیفیت کمپانی معتبر اپسون است که برای نمایش فیلم های تبلیغاتی در موزه ها، گالری های هنری، نمایشگاه ها، دفاتر تبلیغاتی و محیط های تجاری طراحی و عرضه شده است.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون LightScene EV-105

این ویدئو پروژکتور به صورت متصل به سقف یا ایستاده روی زمین و حتی به صورت متصل به پایه های نگه دارنده نورافکن و پروژکتورهای نوری قابل استفاده می باشد.

ضمن اینکه از دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105 در صورت نیاز می توان به عنوان یک نورافکن به منظور ایجاد جلوه های نوری ساده نیز بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتورEpson LightScene EV-105

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور اپسون EV-105 برابر با 2000 لومن و رزولوشن آن برابر با 1280*800 پیکسل است. از این جهت این پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت HD را دارد و کیفیت و وضوح تصاویر نمایش داده شده با آن قابل قبول خواهد بود.

ویدیو پروژکتور اپسون EV-105 از تکنولوژی 3LCD برای نمایش بهره می برد و از نسبت کنتراست خارق العاده 2500000:1 برخوردار است. بنابراین کوچکترین جزئیات تصویر در نواحی مشکی و تاریک آن نیز توسط دیتا پروژکتور اپسون EV-105 قابل نمایش می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson LightScene EV-105

نکته بسیار مهم در رابطه با پروژکتور اپسون EV-105 طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور است که 20 هزار ساعت می باشد و امکان افزایش آن تا 30 هزار ساعت با استفاده از دستگاه در حالت اقتصادی وجود دارد. این لامپ قدرتمند برای ماه ها و حتی سال ها شما را از صرف هزینه اضافی بابت تعویض یا تعمیر آن بی نیاز می کند.

اتصال دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EV-105 به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می گیرد، اما با توجه به اینکه این پروژکتور به درگاه مخصوص کارت حافظه SD مجهز است، می توانید فایل های موجود بر روی کارت حافظه را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر و کابل های دست و پاگیر، با ویدئو پروژکتور Epson EV-105 به نمایش درآورید.

همچنین ویدیو پروژکتور Epson EV-105 از شبکه بی سیم پشتیبانی می کند و امکان اتصال انواع گوشی های هوشمند و تبلت از طریق وای فای به آن وجود دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105 با فناوری تصحیح زاویه تصویر به صورت دستی تا 45 درجه عمودی و 40 درجه افقی سازگار است و می توان آن را متناسب با شرایط محیط در زوایایی مختلف نسبت به پرده نمایش قرار داد.

ضمن اینکه فاصله قرارگیری ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EV-105 با پرده حداقل 0.88 متر و حداکثر 6.34 متر می تواند باشد و امکان استفاده از این پروژکتور در اتاق های کوچک و با محدودیت فضا نیز وجود دارد.

عمل زوم در دیتا ویدئو پروژکتور Epson EV-105 به صورت موتورایز انجام می شود و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل، تا 1.58 برابر تصویر را بزرگ تر از حالت عادی بر روی پرده به نمایش درآورید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105

بر روی بدنه پروژکتور Epson EV-105 پورت HDMI نیز تعبیه شده که از آن برای اتصال دستگاه به تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ و... می توان استفاده کرد.

در مجموع باید بگوییم که ویدئو پروجکشن اپسون EV-105 سرزندگی و نشاط را با خود به محیط کار شما می آورد و قابلیت ها و امکانات لازم برای نمایش تصاویر و فیلم های مورد نظرتان را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson LightScene EV-105





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی