دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-980W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-980W

عمر لامپ: 6000 ساعت در حالت عادی و 12000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 3800 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-980W

اگر به یک ویدئو پروژکتور با کیفیت برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در کلاس های درسی یا جلسات و کنفرانس های اداری دارید، دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-980W انتخابی مناسب برای شما است.

این ویدئو پروژکتور در ابعاد 309*293*105 میلی متر و وزن 3.1 کیلوگرم ارائه شده و می توان از آن به صورت رومیزی یا متصل به سقف استفاده نمود.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-980W

با توجه به ابعاد و وزن نسبتا پایین ویدئو پروژکتور اپسون EB-980W، می توان گفت که این پروژکتور به آسانی قابل حمل و جابجایی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتورEpson EB-980W

ویدیو پروژکتور اپسون EB-980W از لحاظ پورت های ارتباطی یک دستگاه کامل به شمار می آید و شما می توانید لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون، فلش مموری، دستگاه های پخش و حتی گوشی های هوشمند را با استفاده از پورت های مختلف موجود بر روی بدنه این پروژکتور به آن متصل نمایید.

علاوه بر این در صورت فراهم نبودن امکان استفاده از کابل، می توانید از طریق نرم افزار Epson Iprojection از دیتا پروژکتور اپسون EB-980W در اتصال بدون سیم با دستگاه های مورد نظر خود بهره ببرید.

دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EB-980W از قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسانی بهره می برد و به فناوری تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه به صورت اتوماتیک در حالت عمودی و به صورت دستی در حالت افقی و امکان بزرگنمایی دستی تصویر تا 1.6 برابر مجهز است.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-980W

بنابراین امکان انتخاب دلخواه مکان و زاویه قرارگیری پروژکتور نسبت به پرده نمایش متناسب با شرایط اتاق محل نصب و محدودیت فضایی که در اختیار دارید برای شما وجود دارد.

ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-980W تصاویر را در ابعاد 29 تا 280 اینچ به شما ارائه می دهد و امکان تنظیم لنز آن در دو حالت واید و تله وجود دارد. در حالت واید فاصله قرارگیری پروژکتور تا پرده نمایش بین 0.85 تا 8.45 متر و در حالت تله بین 1.4 تا 13.71 متر می تواند باشد.

از این جهت استفاده از ویدیو پروژکتور Epson EB-980W هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتا بزرگ امکان پذیر است. از دیگر ویژگی های دیتا پروژکتور اپسون Epson EB-980W باید به اسپیکر داخلی 16 واتی آن اشاره کنیم که بدون نیاز به اسپیکر اضافی، صدایی با کیفیت و پرقدرت را برای شما فراهم می آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-980W

در رابطه با مشخصات فنی و کیفیت تصویری که دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-980W به نمایش درمی آورد، باید به میزان رزولوشن، نسبت کنتراست و شدت روشنایی آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1280*800 پیکسل، 15000:1 و 3800 لومن می باشد.

این پروژکتور تصاویر را با کیفیتی بهتر از HD و به شکلی واضح و شفاف به نمایش درمی آورد. به نحوی که محتوای موجود در قسمت های تاریک و تیره تصویر و همچنین متن های موجود در آن نیز کاملا قابل مشاهده و خوانا خواهند بود.

در رابطه با پروژکتور اپسون مدل EB-980W باید گفت که طولعمر لامپ ویدئو پروژکتور 6000 ساعت در حالت عادی و 12000 ساعت در حالت اقتصادی می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-90W

میزان روشنایی پروژکتور اپسون EB-980W هم به حدی است که اجازه استفاده از دستگاه در اتاق های نسبتا پرنور و روشن را به شما می دهد و تصاویر حتی با روشن بودن چراغ ها نیز شفافیت بالایی خواهند داشت.

پروژکتور Epson EB-980W در دسته پروژکتورهای 3LCD جای دارد و قابلیت بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد. نکته ای که باید در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-980W به آن اشاره کنیم، امکان استفاده از آن در قالب شبکه کابلی است.

با استفاده از این ویدئو پروجکشن اپسون می توان پرده نمایش را به چند بخش تقسیم کرد و چند تصویر متفاوت از دستگاه های مجزا را به صورت هم زمان بر روی آن به نمایش درآورد. این ویژگی به خصوص در کنفرانس ها و همایش های اداری کاربرد بالایی دارد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-90W





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی