پیشنهاد خوب برای خرید پرینتر جوهر افشان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کسی پرینتر جوهر افشان داشته؟!

شنیدم قیمتش مناسبه و حتی باهاش میشه عکس رنگی هم چاپ کرد، واسه من که دانشجوام و میخوام جزوه پرینت بگیرم خوبه؟!

واسه من که یه پرینتر کم حجم و ارزان قیمت واسه خونه میخوام خوبه؟!

 

هنگامی که قصد خرید یک پرینتر جوهر افشان را داشته باشیم، از این دست سوالات مطرح می شوند.در این مقاله نکاتی را در مورد خرید پرینتر جوهر افشان مطرح می کنیم.

پرینترهای جوهرافشان، پرینترهایی با قیمت متوسط و نه خیلی گران هستند. با آنها میتوانید عکس ها و متون رنگی را پرینت بگیرید و از کیفیت چاپ آنها لذت ببرید. تعداد کارتریج های متفاوتی دارند که ساده ترین مدل آنها دارای 2 کارتریج است.

 

همین کارتریج ها هستند که باعث افزایش قیمت ضمنی این چاپگر می‌شود. بسیاری از آنها قابل شارژ نیستند و باید حتما خریداری شوند، هزینه خرید آنها نیز حدودا یک سوم قیمت خود دستگاه است.

 

در هنگام خرید پرینترهای جوهرافشان، به قیمت کارتریج‌های چاپگر توجه کنید. می توانید از تقسیم قیمت کلی کارتریج نسبت به تعداد صفحاتی که چاپ می کند، قیمت تمام شده یک برگ پرینت را بدست آورید. به این صورت می توانید به هزینه تقریبی ای که در مدت یکسال برای شارژ یا تعویض کارتریج بپردازید، دست پیدا کنید.

معمولا کارخانه ها توان کاری ماهیانه و سرعت چاپ پرینترها را اغراق آمیز بیان می کنند، ولی حقیقت این است که موتور یک چاپگر جوهر افشان توانایی چاپ 2 تا 4 صفحه در حالت چاپ متن و 2 تا 3 صفحه در حالت چاپ عکس یا تصویر را دارد.

 

بعضی از چاپگرهای جوهرافشان می‌توانند عکس‌هایی در حد و اندازه یک چاپگر حرفه‌ای عکاسی به چاپ برسانند. اگر برای چاپ عکس و تصاویر گرافیکی نیاز به خرید چاپگر دارید، به دنبال پرینترهایی که دارای امکانات ویژه‌ای مانند اسلات حافظه، پنل مانیتور‌ LCD که به شما امکان دیدن عکس و چاپ بدون‌ کامپیوتر را می‌دهد باشید.

 

برای افرادی که یک چاپگر خانگی برای تحقیقات کوچک میخواهند پرینترهای جوهرافشان می تواند انتخاب مناسبی باشد ولی برای کسانی که تنها کیفیت چاپ یا رزولوشن برایشان اهمیت دارد مناسب نیست. برای کاهش هزینه ها در خرید این نوع پرینترها میتوان پرینترهایی را خرید که دارای مخزن جوهر هستند. رنگ ها به صور جداگانه داخل این مخزن ها قرار می گیرند و هر زمان جوهری تمام می شود می توان آن را با چند میلی لیتر جوهر جدید جایگزین کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی