تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پروژکتور برد کوتاه سونی Sony MP-CL1A ویژگی های بسیار جالب توجه زیادی دارد که در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی دیتا ویدیو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A بپردازیم.

کسانی که دائم در سفر، جاده و دریا هستند قدردان این ویدئو پروژکتور کوچک خواهند بود که به آنها اجازه می دهد همه چیز را از سخنرانی های مرتبط با کسب و کار گرفته تا فیلم دیدن شبانه را مدیریت کنند.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

 

 پروژکتور پروجکشن سونی Sony MP-CL1A قادر است سخنرانی های شما را بر روی تخته های اتاق کارتان نمایش بدهد در حالی که با همین دستگاه می توانید در یک کلبه با دوستان خود جمع شوید و بوسیله آن سریال محبوبتان را ببینید.

ابعاد این ویدئو پروژکتور سونی در حدود 77.0* 149.5* 13.0 میلیمتر و وزن آن نیز تنها 210 گرم است بنابراین می بینید که پروژکتور وایرلس سونی مدل Sony MP-CL1A به اندازه کافی برای حمل و نقل مناسب است.

 

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

 

پروژکتور قابل حمل Sony MP-CL1A به همان اندازه که به نور دستگاه وابسته است به لوازم جانبی همچون کابل میکرو USB، باتری 3400 میلی آمپر و کابل HDMI برای اتصال به تلویزیون، کنسول بازی، لپ تاپ یا گوشی موبایل نیاز دارد.

علاوه بر این در دیتا پروژکتور سونی MP-CL1A پورت HDMI تکنولوژی Miracast را پشتیبانی کرده و ویدیوها بوسیله Wi-Fi به این دستگاه منتقل می شوند. پورت USB نیز به شما اجازه می دهد تا با باتری داخلی این ویدئو پروژکتور، گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید. اما این قابلیت به سرعت توان ذخیره شده دستگاه را کم می کند.

پروژکتور سونی MP-CL1A به همراه یک لنز ارائه شده است که دو حالت را پوشش می دهد و در حالت ایستاده قابل تنظیم است، که به شما امکان می دهد موقعیت استقرار لنز پروژکتور را تنظیم کنید.

 

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

 

دیتا پروژکتور قابل حمل سونی MP-CL1A با یک بلندگو نه چندان حیرت انگیز 1 واتی عرضه شده که اصلا در هنگام پخش فیلم صدای خوب و رسایی تولید نمی کند. خوشبختانه، این دستگاه قابلیت اتصال به بلندگوهای جانبی یا هدفون را از طریف بلوتوث یا پورت صدای 3.5mm دارا می باشد.

ویدئو پروژکتور جیبی سونی MP-CL1A از یک لیزر دیودی استفاده می کند (بنابراین هرگز صورت خود را مقابل آن قرار ندهید) تا ویدیو و عکس با وضوح 1920*720 پیکسل را به نمایش بگذارد. توجه کنید که تاریکی را باید به اندازه کافی فراهم کنید.
 

 

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

در یک فاصله در حدود 120 سانتی متر این ویدئو پروژکتور با برد کوتاه سونی مدل Sony MP-CL1A، تصویری به اندازه 40 اینچ تولید می کند. اگر آن را هنگامی که بر روی یک سطح به عنوان پرده نمایش استفاده می کنید کمی دورتر ببرید، می توانید تصویر را تا اندازه 120 اینچ بزرگ کنید.

در بازه بین این فواصل و تحت شرایط نوری بهینه تا آنجا که پروژکتور می تواند، بهترین وضوح تصویر را ارائه می کند و شما هیچ دلیلی برای اعتراض نخواهید داشت.

 

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

ویدیو پروژکتور پرتابل سونی MP-CL1A برای نمایش دادن تصویر شما به یک سطح تخت نیاز ندارد زیرا دیود لیزری پروژکتور به خوبی روی سطح های ناهموار مانند پرده تمرکز می کند. حتی درب ماشین شما هم یک نمایشگر خواهد بود.

یکی از نکات منفی و  بسیار مهم که در ادامه تحلیل و بررسی دیتا ویدیو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A می توان به آن اشاره کرد، باتری داخلی این دستگاه است که تنها می تواند توان لازم برای دو ساعت را فراهم کند.

با این وجود خرید ویدئو پروژکتور جیبی سونی MP-CL1A در واقع یک سرمایه گذاری عظیم برای هر نوع سخت افزاری است.

 

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور جیبی سونی Sony MP-CL1A

شاید قیمت پروژکتور جیبی وایرلس سونی MP-CL1A با یک تلویزیون 40 اینچ برابری کند اما این ویدئو پروژکتور برخلاف یک تلویزیون در جیب قرار می گیرد و در همه جا قابل استفاده است.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی