پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721ade
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MX721ade

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 65 برگه یک رو و 39 برگ دورو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX721ade

پرینتر MX721ade یکی از پرینتر قدرتمند و با کیفیت تولید شرکت لکسمارک می باشد که برای استفاده در حجم کاری سنگین و چاپ های متوالی به تعداد زیاد طراحی و تولید شده است.

این پرینتر در دسته پرینترهای لیزری و چهار کاره قرار دارد و علاوه بر پرینت از قابلیت های کپی، اسکن و فکس نیز برخوردار می باشد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX721ade

سرعت و کیفیت چاپ بالا، پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت و مجهز بودن به صفحه نمایش 7 اینچی و تمام رنگی بخشی از ویژگی های پرینتر لکسمارک MX721ade هستند که باعث شده اند تا این پرینتر برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و کسب و کارهای با حجم کاری زیاد مناسب باشد.

پرینتر لیزری لکسمارک MX721ade توان انجام 300 هزار چاپ در ماه را داراست؛ اما بهتر است تا طبق توصیه شرکت سازنده از آن برای 5 تا 75 هزار در ماه استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721ade

صفحه نمایش LCD رنگی و تمام لمسی چاپگر لکسمارک MX721ade باعث شده تا کار با این دستگاه و استفاده از تمام امکانات و قابلیت های آن مثل کار با یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل آسان و سریع باشد.

یکی از مشخصات قابل توجه چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک Lexmark MX721ade سرعت بالای آن در پرینت و کپی است.

این پرینتر لیزری با سرعت 65 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 39 برگ در دقیقه در حالت دو رو از فایل های مورد نظر شما پرینت می گیرد و کاملاً برای انجام چاپ های متوالی مناسب است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721ade

لازم به ذکر است که سرعت کپی پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721ade در حالت یک رو مشابه با سرعت پرینت و در حالت دو رو برابر با 41 برگ در دقیقه است.

نکته حائز اهمیت در رابطه با پرینتر دورو زن لکسمارک MX721ade این است که با اینکه این پرینتر عمل چاپ را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد، تصاویر و متون چاپ شده با آن از کیفیت و خوانایی بسیار قابل توجهی برخوردارند.

این مورد به دلیل رزولوشن چاپ پرینتر لکسمارک MX721ade است که برابر با 1200 * 1200 dpi می باشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که چاپگر لیزری لکسمارک MX721ade اولین پرینت یا کپی را پس از گرم و آماده به کار شدن، در عرض 4.2 ثانیه به شما ارائه می دهد و از سرعت بالایی در هنگام روشن شدن بهره می برد.

در صورتی که نیاز به ارسال یا دریافت فکس داشتید، پرینتر لکسمارک MX721ade این امکان را برای شما مهیا می کند.

 پرینتر چهار کاره لکسمارک به یک مودم فکس با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه مجهز است و در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ عمل ارسال فکس را انجام می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX721ade

انواع کاغذهای معمولی در سایز A4، کاغذهای پشت چسب دار و شفاف و پاکت نامه امکان استفاده در پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX721ade به عنوان کاغذ ورودی را دارا هستند.

پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721ade در حالت استاندارد به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و در صورت نیاز می توان از سینی های اختیاری در آن استفاده نمود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX721ade

ظرفیت کلی کاغذ پرینتر چند کاره لکسمارک MX721ade برابر با 3300 برگ است و استفاده از سینی های اختیاری با ظرفیت 2100 برگ، 550 برگ یا 250 برگ در آن امکان پذیر می باشد.

شرکت لکسمارک در چاپگر لیزری چهار کاره لکسمارک مدل Lexmark MX721ade از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت 11 هزار برگ بهره برده است.

در صورت نیاز به تعویض آن، می توانید از کارتریج های 58D1000 (با ظرفیت 7500 برگ)، 58D1H00 (با ظرفیت 15000 برگ) و 58D1X00 (با ظرفیت 35000 برگ) در آن استفاده نمایید و خیال خود را بابت صرف هزینه بابت تعویض یا شارژ کارتریج راحت کنید!

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721ade

شما می توانید از پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721ade به منظور تهیه اسکن رنگی یا سیاه و سفید از اسناد مورد نظر خود استفاده نمایید.

اسکنر تعبیه شده در پرینتر لیزری لکسمارک MX721ade به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 200 برگ مجهز است و دارای سرعت اسکن 75 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 150 برگ در دقیقه به صورت دو رو می باشد.

این اسکنر که دارای رزولوشن 600 * 600 dpi می باشد، از بسیاری از اسکنرهای رومیزی و حرفه ای نیز سریع تر است و از قابلیت هایی مانند ذخیره فایل اسکن شده در اکانت ایمیل، حافظه USB، فولدر موجود در شبکه و سرور FTP به صورت مستقیم برخوردار می باشد.

چاپگر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX721ade به یک پردازنده دو هسته ای و حافظه 2  گیگابایتمجهز است و در کسری از ثانیه دستورات صادر شده را اجرا می کند.

لازم به ذکر می باشد که پرینتر لیزری سیاه و سفید Lexmark MX721ade از حافظه داخلی با ظرفیت حداکثر 6 گیگابایت پشتیبانی می کند.

قابلیت دیگر پرینتر لکسمارک MX721ade مجهز بودن آن به فناوری چاپ مستقیم از روی حافظه های USB مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال یا ذخیره فایل های اسکن شده بر روی آنهاست.

در این حالت دیگر نیازی به اتصال پرینتر چهار کاره لیزری مشکی به کامپیوتر ندارید و می توانید سریع تر با آن کار کنید.

همچنین در صورت نیاز به استفاده تیمی و اتصال چند دستگاه مختلف به پرینتر لکسمارک Lexmark MX721ade، می توانید از آن در چارچوب یک شبکه کابلی بهره ببرید.

شما می توانید جهت دریافت قیمت پرینتر لکسمارک MX721ade و یا خرید پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721ade





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی