کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه کارمندی راما مدل سراسوس

شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 1 طبقه
تعداد درب: 1 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه سراسوس راما

اگر به دنبال یک کتابخانه زیبا، مدرن و خاص برای استفاده در اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت شرکت محل کار خود هستید، کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos انتخابی کاملا مناسب برای شما است.

این کتابخانه دارای ابعاد 34 سانتی متر عرض، 180 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع می باشد و از 5 طبقه دارای درب شیشه ای و 5 طبقه بدون درب در دو سمت آن بهره می برد.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه سراسوس راما

از طبقه های درب دار کتابخانه مدیریتی سراسوس راما می توان برای قرار دادن کتاب، تندیس و لوح تقدیر، زونکن و وسایل تزئینی و از طبقه های بدون درب آن می توان برای قرار دادن پوشه، لوازم التحریر، گلدان های تزئینی و اسناد و کاغذهای اداری استفاده نمود.

کتابخانه درب دار سراسوس راما به صورت دو رنگ طراحی شده و استفاده از آن باعث شیک تر شدن اتاق محل کار شما خواهد شد. از آنجا که کتابخانه اداری سراسوس راما دارای رنگ بندی متنوعی است، امکان انتخاب رنگ مطابق با سلیقه و دکوراسیون اتاق به دلخواه شما وجود دارد.

کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos

کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد، از MDF اصل و مرغوب ایرانی ساخته شده و به پایه هایی از جنس آلومینیوم با قابلیت تنظیم مجهز می باشد.

ضمن اینکه روکش به کار برده شده در کتابخانه اداری ام دی اف سراسوس از جنس ملامینه است که باعث شده تا از مقاومت و استحکام بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار برخوردار باشد.

کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos

لازم به ذکر است که الیت، PVC و یراق آلات استفاده شده در کتابخانه مدیریتی راما مدل سراسوس ساخت کشور ترکیه و چسب PVC آن ساخت کشور اسپانیا می باشد و می توان از کیفیت و طول عمر بالای این محصول اطمینان کامل داشت.

از آنجا که کتابخانه سراسوس راما دارای ابعاد بزرگی است، ممکن است حمل و جابجایی آن برای شما مشکل به نظر برسد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که این کتابخانه از قابلیت باز شدن بهره می برد و حمل، جابجایی و نصب آن به راحتی هرچه تمام تر انجام می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در موردست کامل مبلمان اداری، خرید و دریافت قیمتمبلمان اداریبه سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه مدیریتی سراسوس راما Rama Serasos





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی