کتابخانه کارمندی راما Rama 206
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه کارمندی راما مدل 206

شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 1 طبقه
تعداد درب: 1 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 206

کتابخانه کارمندی راما Rama 206 که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد، برای استفاده در اتاق های کارمندان و کارشناسان در شرکت ها، ادارات و محیط های سازمانی و اداری تولید شده است. این کتابخانه با طراحی جمع و جور و زیبای خود توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

کتابخانه کارمندی راما مدل 206 دارای یک کمد درب دار و یک طبقه می باشد و شما می توانید زونکن، پوشه، کتاب و اسناد اداری خود را در آن قرار دهید.

رنگ بدنه و درب کمد و کتابخانه اداری راما 206 با یکدیگر متفاوت است که باعث شده تا طراحی ظاهری این محصول از یکنواختی درآمده و استفاده از آن به اتاق محل کار شما حس سرزندگی بدهد.

با توجه به اینکه ابعاد کتابخانه درب دار راما 206 برابر با 34 سانتی متر عرض، 45 سانتی متر طول و 120 سانتی متر ارتفاع است، می توان از آن به راحتی در اتاق های دارای فضای محدود و کوچک نیز بهره برد.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 206

کتابخانه کارمندی راما Rama 206

یکی از ویژگی های کتابخانه کارمندی راما Rama 206 قابلیت باز شدن آن است. این قابلیت سبب می شود تا شما در هنگام حمل و جابجایی این کتابخانه با مشکل خاصی روبه رو نشده و به آسانی بتوانید آن را حمل کنید.

همچنین کتابخانه اداری راما 206 دارای پایه هایی از جنس MDF و با قابلیت تنظیم نیز می باشد که امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع آن ها را با توجه به فضای در دسترس در محل نصب فراهم می آورد.

در رابطه با کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار رفته در کتابخانه اداری ام دی اف راما 206 باید گفت که شرکت راما چوب برای تولید این محصول از MDF مرغوب ایرانی برای ساخت بدنه، صفحه و پایه ها، یراق آلات، دستگیره درب کمد، الیت و PVC ترکیه ای و چسب PVC اسپانیایی استفاده کرده است.

کتابخانه کارمندی راما Rama 206

این مواد اولیه باکیفیت سبب شده اند تا کتابخانه  کوچک اداری راما Rama 206 از طول عمر و استحکام بالایی برخوردار باشد.

ضمن اینکه روکش ملامینه به کار برده شده بر روی بدنه کتابخانه کارمندی 206 راما سبب شده تا این کتابخانه در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا خراشیدگی به آسانی صدمه نبیند و از مقاومت قابل قبولی در برابر آن ها برخوردار باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در موردست کامل مبلمان اداری، خرید و دریافت قیمتمبلمان اداریبه سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه کارمندی راما Rama 206





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی