دستگاه کپی کانن Canon C850
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی کانن C650

نوع: رنگی و سیاه و سفید، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 6.9 ثانیه سیاه و سفید، 7.7 ثانیه رنگی
سرعت کپی: 85 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 2400*2400 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن C850

دستگاه کپی imagePRESS C850 یکی از محصولات برند معتبر کانن است که از قابلیت های کپی، پرینت و اسکن به صورت یکجا برخوردار است.

این دستگاه کپی از امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک بهره می برد و برای استفاده در محیط های تبلیغاتی و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر با حجم کاری معمولی کاملاً مناسب است.

معرفی دستگاه کپی کانن C850

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C850

قابلیت چاپ آفست یکی از ویژگی های قابل ذکر دستگاه کپی سه کاره کانن Canon imagePRESS C850 به شمار می آید.

بنابراین شما می توانید از این دستگاه به منظور چاپ کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، پوستر و مواردی از این دست استفاده کنید.

همچنین انواع کاغذهای نازک، بازیافتی، رنگی، ضخیم، پانچ شده، سربرگ دار، تا شده، شفاف و براق را می توان جهت چاپ در دستگاه کپی کانن Canon C850 استفاده کرد.

سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی مدل Canon C850 حداکثر برابر با 85 تصویر در دقیقه است و از این جهت در چاپ های متوالی کاربرد بالایی دارد.

اما با توجه به رزولوشن چاپ دستگاه کپی ایستاده کانن C850 که برابر با 2400*2400 dpi است، می توان گفت که تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با این دستگاه از شفافیت، کیفیت و وضوحی عالی برخوردارند.

دستگاه کپی چند کاره کانن C850 به یک اسکنر رنگی نیز مجهز است که با سرعت 120 تصویر در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 70 تصویر در دقیقه به صورت رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو از اسناد شما اسکن تهیه می کند.

حداکثر رزولوشن اسکن این اسکنر برابر با 600 dpi است و در صورت نیاز به سرعت اسکن بیشتر، می توانید رزولوشن دستگاه را بر روی 300 dpi قرار دهید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C850

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C850

دستگاه فتوکپی کانن C850 ظرفیت قرارگیری 1650 برگ را در حالت استاندارد داراست و می توان با تهیه سینی های اختیاری، این میزان ظرفیت را به 7650 برگ ارتقا داد.

در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن های چند باره کاغذ در دستگاه ندارید و از این جهت این دستگاه برای کپی های متوالی مناسب می باشد.

شرکت کانن در دستگاه کپی کانن مدل imagePRESS C850 از تونرهای مشکی و رنگی T01 استفاده کرده است.

ظرفیت تونر دستگاه کپی کنون Canon برابر با 56 هزار کپی و ظرفیت تونر رنگی آن 39 هزار کپی می باشد و تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض آن نخواهید داشت.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C850

دستگاه کپی کانن Canon C850

دستگاه کپی کانن Canon C850 به یک صفحه نمایش بزرگ و تمام رنگی مجهز است که کار با این دستگاه و استفاده از قابلیت ها و امکانات آن را برای حتی افراد تازه کار آسان کرده است.

اتصال دستگاه کپی کانن با کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می شود. البته امکان استفاده از این دستگاه به صورت تیمی در شبکه نیز وجود دارد.

دستگاه کپی اداری Canon C850 از یک پردازنده 1.66 گیگاهرتزی و حافظه 1.5 گیگابایتی برخوردار است و دستورات چاپ را به شکلی روان و سریع اجرا می کند.

در جمع بندی معرفی دستگاه کپی کانن C850 می توان گفت که این دستگاه توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی در سایزهای مختلف با عرض حداکثر اندازه کاغذ A3 و طول حداکثر 762 میلی متر را داراست و برای استفاده های تبلیغاتی و کپی و چاپ رنگی یکی از مناسب ترین دستگاه ها محسوب می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با خرید بهترین دستگاه کپی و همچنین قیمت دستگاه کپی حرفه ای کانن C850 را کسب نمایید.

دستگاه کپی کانن Canon C850





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی