تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پروژکتور ASUS B1M یک ویدئو پروژکتور قابل است تا هر کجا که هستید یا می روید سخنرانی و جلسات خود را مدیریت کنید.

اگر دنبال یک پروژکتور کوچک در اتاق جلسات کوچک یا متوسط هستید یا به دنبال پروژکتور قابل حمل برای جلسات سیار خود هستید، پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS B1M بسیار برای شما ایده آل است.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS B1M از منبع نور فاقد جیوه RBG LED برخوردار است که نه تنها تصاویری روشن تر از 700 لومن را فراهم می کند، بلکه طول عمر طولانی آن را تا 30،000 ساعت تضمین می کند، این در حالی است که عمر لامپ ویدئو پروژکتورها معمولا 600 تا 1000 ساعت  است.

ویدئو پروژکتور ایسوس مدل ASUS B1M از تکنولوژی LED برای پخش تصاویر استفاده می کند و دارای رزولوشن (WXGA (1280 x 800 است.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

پروژکتور B1M دارای قابلیت منحصر بفرد پرتاب کوتاه (Short Throw) معادل 0.9 است که سبب به نمایش در آوردن تصاویری با اندازه 51 اینچ تنها از یک متر فاصله با پرده نمایش می شود.

کنترل ها برای سهولت در استفاده افزایش یافته اند تا تنظیمات تصویر را بهینه سازی کنند. هنگام استفاده از دیتا پروژکتور پرتابل ASUS B1M زاویه قرار گیری اصلا مهم نیست، ویژگی تصحیح خودکار این دستگاه به صورت خودکار سطح را تشخیص می دهد و تصویر را بدون توجه به زاویه ویدئو پروژکتور تنظیم می کند، تا چیزی که نمایش داده می شود به طور کامل مستطیل و صاف باشد.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

در حالی که پروژکتورهای لامپی می توانند در چند دقیقه به روشنایی کامل برسند، پروژکتور B1M برای تنظیم راحت و صرفه جویی در وقت، فقط در چند ثانیه روشن و خاموش می شود.

ابعاد 127 * 144.8 میلیمتری و وزن کمتر از 900 گرم سبب شده تا ویدیو پروژکتور ایسوس B1M به آسانی قابل حمل باشد. علاوه بر این می توان جهت شارژ کردن پروژکتور، از شارژر لپ تاپ ایسوس ASUS برای کاهش وزن بار خود استفاده کرد.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

شما می توانید با استفاده از کارت خوان SD و پورت USB، درایوهای ذخیره سازی مانند فلش مموری را به طور مستقیم به دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس B1M وصل کنید تا اسناد، تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی را بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر مشاهده کنید. البته پورت های HDMI و VGA اتصال این پروژکتور را به رایانه های شخصی، لپ تاپ ها و سایر دستگاه ها فراهم می کنند.

در این ویدئو پروژکتور با برد کوتاه بلندگوهای دوگانه 2 واتی با تکنولوژی ASUS SonicMaster تقویت شده و پخش صوتی با کیفیتی را در هنگام پخش محتوا ارائه می دهند.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

استفاده از آداپتور ASUS Wi-Fi به شما امکان می دهد تا تصاویر، اسناد آفیس و مرورگر وب را از یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ به طور مستقیم از طریق وای فای به پروژکتور ایسوس B1M ارسال کنید.

نرم افزار ASUS Wi-Fi Projection از فروشگاه اپل و آندروید قابل دانلود است که به شما امکان دسترسی به حساب های کاربری در دراپ-باکس را نیز می دهد. ویژگی EZ Remote  اجازه می دهد که ویدئو پروژکتور را از هر نقطه به صورت مجازی کنترل کنید.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M

از تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS B1M به این نتیجه می رسیم که اگر به دنبال خرید یک ویدئو پروژکتور جیبی مقرون به صرفه هستید حتما این ویدئو پروژکتور کوچک را مدنظر داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی