کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه مدیریتی راما مدل آکا

شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات: 5 طبقه
تعداد درب: 4 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه آکا راما

کتابخانه مدیریتی آکا راما یک کتابخانه طبقه بندی شده دارای دو کمد مجهز به درب شیشه ای در دو سمت، یک کمد دو درب در قسمت میانی و شش قفسه در بالای کمد می باشد.

کتابخانه و کمد اداری آکا راما فضای مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم و وسایل اداری مانند کتاب، پوشه، زونکن، لوازم التحریر، لوح تقدیر، تندیس و گلدان ها و مجسمه های تزئینی را برای شما فراهم می آورد.

این کتابخانه مدرن 5 طبقه آکا راما از MDF مرغوب ایرانی و پایه هایی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه آکا راما

بر روی بدنه کتابخانه مدیریتی راما مدل آکا از روکش ملامینه بهره برده شده و استحکام بالایی به این محصول در برابر خراشیدگی و خط و خش داده است.

درب های کمد به کار رفته در کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka رنگ متفاوتی با بدنه دارند و باعث زیباتر و جذاب تر شدن این کتابخانه ام دی اف آکا شده اند.

شما می توانید در هنگام تهیه کتابخانه باکس مدل آکا راما رنگ مورد نظر خود را از میان رنگ بندی ارائه شده برای آن انتخاب نمایید و کتابخانه خود را با دیگر مبلمان اداری و تجهیزات اداری موجود در اتاق محل کارتان هماهنگ نمایید.

کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka

کتابخانه اداری اکا راما در ابعاد 34 سانتی متر عرض، 180 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع عرضه شده و از قابلیت های تنظیم پایه و باز شدن برخوردار است.

این قابلیت ها امکان حمل و جابجایی آسان  کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka را فراهم می آورند و به شما این اجازه را می دهند تا متناسب با فضای در دسترس برای نصب، ارتفاع پایه های آن را کم یا زیاد نمایید.

کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka

مواد اولیه مرغوب یکی دیگر از ویژگی های کتابخانه اداری ام دی اف راما مدل آکا به شمار می آید.

به نحوی که یراق آلات، الیت و PVC به کار رفته در ساخت کتابخانه اداری مدیریتی آکا راما محصول کشور ترکیه و چسب PVC آن محصول اسپانیا است.

از این جهت می توان از دوام، استحکام و طول عمر بالای کتابخانه اداری شیک و مدرن آکا راما اطمینان کامل داشت.

برای اطلاع از قیمت کمد و قفسه اداری و نحوه خرید ست کامل مبلمان اداری با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه مدیریتی آکا راما Rama Aka





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی