کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه کارمندی راما مدل ارگوت

شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF و آلومینیوم
تعداد طبقات: 5 طبقه
تعداد درب: 8 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه ارگوت راما

کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout یک کتابخانه بزرگ و منحصر به فرد است که دارای کمد با درب های چوبی، کمد با درب های شیشه ای، قفسه های دارای درب در دو سمت و دو کشوی چوبی می باشد و می توان انواع وسایل و اسناد اداری مانند کتاب، زونکن، پوشه، وسایل تزئینی، لوازم التحریر، کاغذ، لوح تقدیر، تندیس و... را در بخش های مختلف آن قرار داد.

این کتابخانه برای استفاده در اتاق های مدیران و سالن های کنفرانس شرکت ها، ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی تولید شده و از طراحی ظاهری مدرن و جذابی بهره می برد.

کتابخانه مدیریتی راما مدل ارگوت دارای 34 سانتی متر عرض، 210 سانتی متر طول و 162 سانتی متر ارتفاع می باشد و در ساخت آن از ترکیبی از چوب و فلز استفاده شده است.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه ارگوت راما

به این صورت که بدنه و صفحه کتابخانه اداری ارگوت راما از MDF و پایه های آن از آلومینیوم دایکاست می باشد و روکشی از جنس ملامینه سطح آن را پوشانده است.

از این جهت می توان گفت که کتابخانه درب دار ارگوت راما از استحکام و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مثل فشار، ضربه، خراشیدگی و وزن زیاد برخوردار می باشد و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout

رنگ کشوها و درب های چوبی کمد و کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout با رنگ بدنه این محصول متفاوت است. این طراحی دو رنگ باعث جذابیت ظاهری بیشتر کتابخانه کشو دار ارگوت راما شده و استفاده از آن باعث از یکنواختی درآمدن اتاق محل کار شما خواهد شد.

ضمن اینکه در هنگام سفارش می توانید رنگ بندی کتابخانه مدیریتی ام دی اف ارگوت راما را به دلخواه خود انتخاب نمایید. حمل، جابجایی و نصب کتابخانه اداری راما مدل ارگوت که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد، بسیار آسان انجام می شود.

کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout

چرا که این کتابخانه از قابلیت های تنظیم پایه و باز شدن برخوردار است و امکان نصب آن با توجه به فضای در دسترس در داخل اتاق را برای شما فراهم می آورد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت کتابخانه و کمد مدیریتی ارگوت است.

شرکت راما چوب برای ساخت این کتابخانه از چسب PVC اسپانیایی، الیت، PVC و یراق آلات محصول کشور ترکیه و MDF درجه یک ایرانی بهره برده و محصولی با کیفیت عالی را روانه بازار کرده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در موردست کامل مبلمان اداری، خرید و دریافت قیمتمبلمان اداریبه سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه مدیریتی ارگوت راما Rama Ergout





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی