فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP801
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی اچ پی آر تی TP801

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 72 میلی متر
سرعت چاپ: 300 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن اچ پی آر تی TP801

فیش زن اچ پی آر تی TP801 یکی از فیش پرینترهای سریع و با کیفیت می باشد که در ابعاد 130 * 131 * 191 میلی متر و وزن 1.63 کیلوگرم عرضه شده است. 

از این فیش پرینتر رومیزی می توان برای چاپ رسید، قبض و فیش در تمام مشاغل و سیستم های مبتنی بر دریافت پول از مشتری و ارائه رسید مانند رستوران ها و کافی شاپ ها، هتل ها، داروخانه ها و بیمارستان ها، فروشگاه ها و سوپر مارکت ها و... استفاده نمود.

 

معرفی فیش زن اچ پی آر تی TP801

 

فیش پرینتر اچ پی آر تی مدل HPRT TP801 یک دستگاه ضد آب می باشد و محفظه داخلی فیش پرینتر TP801 تماماً از فلز ساخته شده است که باعث شده تا این پرینتر از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی HPRT TP801

فیش زن اچ پی آر تی TP801 یک پرینتر حرارتی است و برای استفاده از آن باید از کاغذ رول حرارتی با عرض حداکثر 80 میلی متر بهره ببرید.

عرض چاپ با این فیش پرینتر برابر با 72 میلی متر و سرعت چاپ آن 300 میلی متر بر ثانیه است و می توان گفت که این دستگاه یکی از سریع ترین فیش پرینترهای موجود در بازار می باشد.

از این جهت می توان از پرینتر صدور فیش اچ پی آر تی TP801 با خیال راحت در کسب و کارهایی با تعداد مشتری زیاد و حجم کاری سنگین استفاده نمود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی HPRT TP801

پرینتر حرارتی اچ پی آر تی HPRT TP801 به برش دهنده اتوماتیک دوتایی با طول عمر 2 میلیون برش مجهز است و برای مدتی طولانی شما را از صرف هزینه اضافی برای تعویض یا تعمیر این فیش پرینتر مناسب فوشگاه بی نیاز می کند.

در رابطه با کیفیت موارد چاپ شده با فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP801 نیز باید بگوییم که با توجه به رزولوشن 203 dpi این پرینتر، رسیدها و فیش های چاپ شده با آن کاملاً خوانا و واضح خواهند بود.

لازم به ذکر است که چاپگر فیش اچ پی آر تی TP801 علاوه بر توانایی در چاپ متن، قابلیت چاپ لوگو، اشکال گرافیکی و بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را نیز داراست و امکانات زیادی در چاپ موارد مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

فیش پرینتر اچ پی آر تیHPRT TP801

بر روی بدنه فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP801 یک پورت USB به منظور اتصال آن به کامپیوتر طراحی شده است.

یک درگاه به منظور اتصال به کشوی پول تعبیه شده است که باعث می شود پس از هر بار صدور رسید، کشوی پول صندوق شما به صورت اتوماتیک باز شود و بتوانید با سرعت بیشتری کار مشتریان خود را راه بیندازید.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به پورت ها و روش های ارتباطی بیشتر، مانند وای فای، بلوتوث، پورت اترنت، سریال و... می توانید خواسته خود را به صورت جداگانه مطرح نمایید تا امکانات مدنظر شما بر روی فیش زنHPRT TP801 تعبیه شود.

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پرینتر حرارتی اچ پی آر تی TP801 با دیگر پرینترهای فیش زن رومیزی شده، مجهز بودن آن به چراغ LED در پنج رنگ مختلف است که باعث آگاهی سریع از وضعیت دستگاه و عملکرد آن می شود.

به عنوان مثال رنگ قرمز به معنای اتمام کاغذ یا باز بودن درب کاور چاپگر فیش اچ پی آر تی HPRT TP801 است یا رنگ بنفش مربوط به هشدار در رابطه با در حال تمام بودن کاغذ می شود.

طراحی پرینتر فیش زن HPRT TP801 به گونه ای است که درب کاور از جلو باز می شود و به راحتی می توان به رول کاغذ جهت تعویض دسترسی داشت.

برای اطلاع از قیمت پرینتر حرارتی HPRT TP801 و نحوه خرید فیش پرینتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP801





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی