اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-310
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-310

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 25 برگ در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-310

اسکنر اپسون DS-310 در ابعاد 288*89*51 میلی متر و وزن تنها 1.1 کیلوگرم ارائه شده و در دسته اسکنرهای قابل حمل جای دارد.

به لطف طراحی جمع و جور و وزن سبک اسکنر اسناد DS-310 می توانید به راحتی این اسکنر را در داخل کیف گذاشته و با خود حمل کنید.

معرفی اسکنر اپسون DS-310

ضمن اینکه بر روی بدنه اسکنر قابل حمل اسناد اپسون Epson DS-310 پورت USB 3.0 نیز تعبیه شده و شما می توانید با استفاده از این پورت و کابل USB، آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و به عنوان یک اسکنر رومیزی از آن بهره ببرید.

اسکنر رومیزی اپسون Epson DS-310 به منظور استفاده های شخصی، اداری و سیار در حجم کاری کم ارائه شده و توان انجام 500 اسکن در طول روز را داراست.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-310

اسکنر اداری اپسون DS-310 به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 20 برگ مجهز است و امکان اسکن های متوالی را برای شما فراهم می آورد.

اسکنر اسناد مدل Epson DS-310 یکی از سریع ترین اسکنرهای قابل حمل موجود در بازار به شمار می آید و سرعت اسکن متوالی آن برابر با 25 برگ در دقیقه در هنگام اسکن در سایز A4 می باشد.

رزولوشن اپتیکال اسکنر پیشرفته اپسون DS-310 برابر با 600*600 dpi است و می توان از آن برای تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد در هر دو حالت یک رو و دو رو استفاده نمود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-310

البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به حداکثر میزان سرعت، رزولوشن اسکن باید بر روی 200/300 dpi تنظیم شده باشد.

علاوه بر اسکن اسناد در سایز کاغذ A4، شما می توانید از اسکنر اپسون DS-310 به منظور تهیه اسکن از کارت های پلاستیکی، کارت های شناسایی و پاکت نامه نیز بهره ببرید.

نادیده گرفتن صفحات سفید و بدون محتوا، حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده، ویرایش حرفه ای تصاویر، چرخاندن و تنظیم زاویه قرار گرفتن تصویر به صورت خودکار، پررنگ کردن متون بی کیفیت و تشخیص بارکد از جمله امکانات اسکنر پرتابل اپسون DS-310 در حین اسکن می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-310

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-310

فناوری ReadyScan LED امکان استفاده از اسکنر را بلافاصله پس از روشن کردن آن ایجاد می کند. اسکنر اپسون DS-310 به این فناوری مجهز است و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای گرم و آماده به کار شدن آن نخواهید داشت.

این ویژگی در زمان هایی که به یک اسکن فوری و اضطراری احتیاج پیدا می کنید، کارایی بالایی دارد.

اسکنر حرفه ای اپسون DS-310 قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های BMP، JPEG، TIFF (مناسب برای گرافیست ها و طراحان) و PDF رنگی و سیاه و سفید را داراست و دست شما را در انتخاب فایل خروجی باز می گذارد.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-310

همچنین اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-310 از امکان تشخیص متون انگلیسی ذخیره شده در فرمت عکس و تبدیل آنها به فایل های PDF قابل جستجو برخوردار است.

این ویژگی بخصوص باعث سریع تر پیش رفتن کارهای پژوهشگران و مترجمان می شود و شما را از تایپ متون موجود در عکس ها بی نیاز می کند.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسکنر دستی اپسون DS-310 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-310





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی