دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CT630H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاتر پلاتر پی کات CT630H

سرعت برش: 600 میلی متر بر ثانیه
ابعاد برش: 630 میلی متر
قدرت تیغه:0 تا 255 گرم بر نقطه

معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CT630H

کاتر پلاتر پی کات CT630H یکی از دستگاه های کاتر پلاتر رومیزی است که به منظور برش یا ترسیم خطوط بر روی انواع وینیل، برچسب، کاغذ معمولی و شبرنگ به بازار عرضه شده است.

معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CT630H

علاوه بر استفاده رومیزی شما می توانید از کاتر پلاتر پی کات CT630H بر روی پایه نیز بهره ببرید. توجه داشته باشید که دستگاه کاتر پلاتر با پلاتر تفاوت دارد و هیچ عمل چاپی توسط آن انجام نمی شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CT630H

برای اتصال کاتر پلاتر پی کات مدل CT630H به کامپیوتر یا لپ تاپ باید از پورت های USB و سریال موجود بر روی بدنه آن و کابل استفاده نمایید.

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CT630H از سرعت 600 میلی متر بر ثانیه برای برش بهره می برد.

این دستگاه کاتر پلاتر CT630H برای استفاده در حجم کاری متوسط می توان بر روی آن حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CT630H

شما می توانید از رول های کاغذ با عرض حداکثر 730 میلی متر به عنوان کاغذ ورودی به کاتر پلاتر پی کات مدل Pcut CT630H بهره ببرید.

لازم به ذکر است که حداکثر عرض برش کاتر پلاتر شبرنگ پی کات CT630H برابر با 630 میلی متر می باشد و امکان برش با آن در ابعاد بزرگ وجود دارد.

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CT630H

کاتر پلاتر پی کات CT630H به یک تیغه کاربید مجهز است. این تیغه از قدرت برشی معادل با 255 گرم در نقطه برخوردار می باشد و بهتر است تا کاغذهای ضخیم در آن جهت برش استفاده نشود و بیشتر برای برش سطح مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجا که کاتر پلاتر پی کات PCUT CT630H دارای یک پردازنده 32 بیتی مجهز به هسته Cortex-M3 می باشد، می توان از عملکرد سریع و روان آن در هنگام کار با این دستگاه اطمینان کامل داشت.

همچنین دستگاه کاتر پلاتر پی کات PCUT CT630H به یک صفحه نمایش LCD همراه با صفحه کلید ساده مجهز می باشد که کار با کاتر پلاتر برش شبرنگ پی کات CT CT630H و اعمال تنظیمات برش را برای شما بسیار آسان می کند. 

یکی از ویژگی های کاربردی کاتر پلاتر برش شبرنگ پی کات CT630H امکان تعریف نقطه مبدأ برش به صورت دلخواه است که امکان برش طرح های مختلف را برای شما فراهم می آورد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در زمینه کسب اطلاعات لازم درباره ویژگی ها این کهکاتر پلاتر چیست و قیمت رول حرارتی کاتر پلاتر هستند.

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CT630H





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی