اسکنر اپسون Epson DS-570W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-570W

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 35 صفحه در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-570W

اسکنر اپسون DS-570W یک اسکنر بدون سیم است که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها و به منظور تهیه اسکن از اسناد اداری تا حداکثر 4000 اسکن در طول روز طراحی و تولید شده است.

معرفی اسکنر اپسون DS-570W

این اسکنر به وای فای مجهز می باشد و می توان انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را از طریق وای فای به صورت مستقیم به آن متصل نمود.

از این جهت کار با اسکنر وایرلس اپسون DS-570W بسیار راحت است و امکان استفاده از آن در محیط های کاری مختلف وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-570W

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که از اسکنر اداری اپسون مدل Epson DS-570W به صورت پیش فرض نمی توان در چارچوب شبکه های کابلی بهره برد.

اما بر روی بدنه اسکنر اپسون Epson DS-570W  پورت USB 3.0 تعبیه شده و امکان اتصال آن به یک کامپیوتر از طریق کابل USB وجود دارد.

همچنین در صورتی که دسترسی و استفاده از وای فای برای شما مقدور نبود، می توانید از طریق فناوری NFC گوشی خود را به اسکنر اپسون DS-570W متصل نمایید. در این حالت تنها کافیست تا گوشی خود را به اسکنر نزدیک کنید تا اسکنر آن را شناسایی کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-570W

اسکنر اپسون مدل DS-570W به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و عمل اسکن توسط آن به صورت کشیده شدن اسناد به درون دستگاه انجام می شود.

توجه داشته باشید که اسکنر رنگی اپسون DS-570W از تمام فناوری های مربوط به حفاظت از اسناد پشتیبانی می کند و می توانید با خیال راحت اسناد مهم خود را جهت اسکن درون آن قرار دهید.

به عنوان مثال  اسکنر اسناد اپسون DS-570W از ورود هم زمان دو کاغذ به دستگاه به شکل خودکار جلوگیری می کند و از جمع شدن اسناد کاغذی یا پاره شدن آنها درون اسکنر خبری نخواهد بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-570W

علاوه بر این امکان کم کردن سرعت مکش کاغذ به درون اسکنر فیدر دار اپسون DS-570W وجود دارد.

این ویژگی به خصوص در هنگام اسکن اسناد قدیمی، دارای کاغذهای نازک یا دارای طول زیاد کارایی زیادی دارد و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که علاوه بر اسناد کاغذی در سایز کاغذ A4، اسکنر بی سیم اپسون DS-570W توانایی اسکن کارت های شناسایی، کارت های پلاستیکی و کارت پستال را نیز داراست.

اسکنر اپسون Epson DS-570W

اسکنر اپسون Epson DS-570W

رزولوشن اسکنر فیدر دار اپسون DS-570W در بهترین حالت برابر با 600 * 600 dpi است و فایل های اسکن شده با اسکنر اپسون Epson DS-570W کاملاً باکیفیت و خوانا خواهند بود.

این اسکنر اسناد با سرعت 35 برگ در دقیقه از اسناد مورد نظر شما به صورت رنگی و سیاه و سفید اسکن تهیه می کند و یکی از اسکنرهای بدون سیم سریع محسوب می شود.

این میزان سرعت در حالتی قابل دسترسی است که رزولوشن اسکنر پر سرعت اپسون DS-570W بر روی 200/300 dpi تنظیم شده باشد.

اسکنر پیشرفته اپسون DS-570W از قابلیت هایی مانند حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده، بهبود شفافیت و وضوح رنگ، پررنگ کردن متون، تشخیص بارکد، برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-570W ایجاد خودکار فولدر جهت ذخیره کردن فایل های اسکن شده، چرخاندن و تنظیم اتوماتیک لبه ها و زاویه قرارگیری تصویر و امکان ویرایش حرفه ای تصاویر اسکن شده اشاره کرد.

یکی از ویژگی های جالب توجه اسکنر ای دی اف دار اپسون Epson DS-570W توانایی آن در تشخیص متن های انگلیسی ذخیره شده در فرمت عکس و تبدیل آنها به فایل های PDF قابل جستجو است.

با استفاده از این ویژگی در اسکنر رومیزی اپسون DS-570W از تایپ دوباره چنین متن هایی بی نیاز خواهید شد.

با استفاده از اسکنر اپسون DS-570W می توان فایل های اسکن شده را در فرمت های JPEG، TIFF و PDF بر روی سرور FTP، اکانت ایمیل و سرویس های ابری ذخیره نمود.

برای اطلاع دقیق از ویژگی ها بهترین اسکنرهای موجود در بازار و نحوه خرید اسکنر با سرعت بالا با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

اسکنر اپسون Epson DS-570W





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی