کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه مدیریتی راما مدل سلنا

شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات:5 طبقه
تعداد درب:2 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه سلنا راما

کتابخانه مدیریتی سلنا راما یکی از کتابخانه های مدرن و زیبای موجود در بازار می باشد که از دو کمد درب دار شیشه ای در دو سمت و کتابخانه با 5 طبقه قفسه بدون درب در قسمت میانی آن تشکیل شده است.

این کتابخانه وکمد سلنا Rama Selena دارای 180 سانتی متر طول، 34 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر ارتفاع است و می توان از آن برای مبلمان اداری دفاتر مدیران و اتاق های کنفرانس شرکت ها، ادارات و سازمان ها استفاده نمود.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه سلنا راما

شما می توانید از کمدهای درب دار کتابخانه مدرن 5 طبقه سلنا به منظور قرار دادن کتاب، لوح تقدیر و وسایل تزئینی و از قسمت میانی آن برای قرار دادن پوشه، زونکن و حتی نمایشگرهای خانگی بهره ببرید.

طراحی مدرن و منحصر به فرد کتابخانه مدیریتی سلنا راما یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که باعث می شود تا استفاده از این کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena جلوه ای زیبا و جذاب به محل کار شما ببخشد.

کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena

از جمله ویژگی های کتابخانه اداری راما مدل سلنا می توان به قابلیت های باز شدن و تنظیم پایه آن اشاره کرد که مراحل حمل، جابجایی و نصب این کتابخانه باکس را برای شما بسیار آسان می کند.

کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena

شرکت راما چوب در ساخت کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena از MDF درجه یک ایرانی برای ساخت بدنه و صفحه استفاده کرده است که روکشی از جنس ملامینه سطح این کتابخانه اداری ام دی اف مدل سلنا راما را پوشانده است.

همچنین الیت، PVC و یراق آلات به کار برده شده در کتابخانه اداری مدیریتی سلنا راما محصول کشور ترکیه و چسب PVC آن محصول کشور اسپانیا می باشد.

از این جهت می توان از کیفیت ساخت و استحکام بالای این کتابخانه ویترینی راما در برابر آسیب های محیطی اطمینان کامل داشت.

کتابخانه اداری مدرن سلنا راما دارای رنگ بندی است و شما می توانید در هنگام سفارش کمد و کتابخانه مدریتی سلنا رنگ دلخواه خود را متناسب با دکوراسیون اتاق محل کارتان انتخاب نمایید.

جهت دریافت قیمت کمد و قفسه اداری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با ست کامل مبلمان اداری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

کتابخانه مدیریتی سلنا راما Rama Selena





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی