کتابخانه کارمندی راما Rama 202
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه کارمندی راما مدل 202

شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 2 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 202

یکی از وسایل پرکاربرد در اتاق های کارمندان و کارشناسان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دیگر محیط های اداری، کتابخانه است که علاوه بر کتاب، می توان از آن برای قرار دادن اسناد اداری، پوشه و زونکن نیز استفاده نمود.

کتابخانه کارمندی راما Rama 202 یکی از کتابخانه های باکیفیت موجود در بازار است که محصول شرکت ایرانی راما چوب می باشد.

شرکت راما یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع مبلمان اداری و کمد فایل است که تولیدات آن همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 202

این مورد درباره کتابخانه اداری راما مدل 202 نیز صادق می باشد و این کتابخانه با توجه به مواد اولیه مرغوبی که در ساخت آن به کار رفته، از استحکام و طول عمر بالایی بهره می برد.

کتابخانه اداری راما 202 از یک کمد دو درب و سه طبقه تشکیل شده و دارای ابعادی معادل با 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع می باشد.

کتابخانه کارمندی راما Rama 202

بدنه، صفحه و پایه های کمد و کتابخانه اداری راما 203 از MDF اصل ایرانی ساخته شده اند و یک روکش از جنس ملامینه روی آنها را پوشانده است.

کتابخانه کارمندی راما Rama 202

بنابراین می توانید کاملاً از دوام و استحکام بالایی کتابخانه ام دی اف راما مدل 202 در برابر آسیب های محیطی اطمینان داشته باشید.

علاوه بر این، PVC، الیت و یراق آلات به کار رفته در کتابخانه کارمندی راما Rama 202 محصول کشور ترکیه و چسب PVC آن محصول کشور اسپانیا است.

کتابخانه کارمندی راما مدل 202 از قابلیت هایی مانند باز شدن و تنظیم ارتفاع پایه ها برخوردار است که حمل، جابجایی و نصب این کتابخانه شلف در محیط های مختلف را برای شما بسیار آسان می کنند.

درب و بدنه کتابخانه ساده اداری راما Rama 202 با دو رنگ مختلف طراحی شده اند و ظاهری زیبا و شیک به این محصول بخشیده اند البته امکان سفارش کتابخانه کوچک اداری راما 202 در رنگ های دلخواه شما وجود دارد.

جهت دریافت قیمت مبلمان اداری و کسب اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی های مبلمان اداری در محل کار با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه کارمندی راما Rama 202





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی