فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-275
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیش پرینتر بیکسلون SRP-275

سیستم چاپ: سوزنی
عرض چاپ: 63.3 میلیمتر
سرعت چاپ: 5.1 خط در ثانیه
نوع برش: دستی

معرفی فیش زن بیکسلون SRP-275

فیش پرینتر یا پرینتر فیش زن در مشاغل مبتنی بر دریافت پول از مشتری و تحویل رسید مانند رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، کافی شاپ ها و دیگر محیط های از این دست کارایی بالایی دارد.

یکی از فیش پرینترهای دقیق و سریع موجود در بازار، فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-275 است که برخلاف اکثر فیش پرینترهای رایج که به صورت حرارتی عمل چاپ را انجام می دهند، در دسته پرینترهای سوزنی جای دارد.

فیش زن بیکسلون SRP-275 از قابلیت چاپ از هر دو جهت بر روی کاغذ برخوردار است و صدای بسیار کمی در هنگام انجام پرینت تولید می کند.

معرفی فیش زن بیکسلون SRP-275

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر سوزنی Bixolon SRP-275  

درگاه های ارتباطی فیش پرینتر سوزنی Bixolon SRP-275 شامل پورت های USB و سریال می شود و اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل انجام می گیرد.

فیش زن بیکسولون SRP-275 که اغلب به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، در ابعاد 157*239*160 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم ارائه شده است.

در پرینتر صدور فیش بیکسولون SRP-275 از رول های کاغذ با عرض 75 میلی متر می توانید به عنوان کاغذ ورودی استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در رابطه با این فیش پرینتر، نوع طراحی آن است که باعث شده تا دسترسی به رول کاغذ جهت تعویض به سادگی هرچه تمام تر انجام شود.

رسید یا فیش چاپ شده توسط فیش پرینتر Bixolon SRP-275 از قسمت بالایی بدنه آن خارج می شود و در قسمت جلویی بدنه این دستگاه نشانگرهای LED به منظور آگاهی از وضعیت دستگاه، ارورهای احتمالی و باز بودن درب کاور تعبیه شده است.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که فیش زن بیکسلون مدل Bixolon SRP-275 به صورت پیش فرض فاقد برش دهنده اتوماتیک است، اما امکان تعبیه آن در صورت سفارش مشتری وجود دارد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر سوزنی Bixolon SRP-275

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-275

همانطور که اشاره شد فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-275 یک پرینتر فیش زن سوزنی است و سرعت چاپ آن برابر با 5.1 خط بر ثانیه می باشد. همچنین حداکثر عرض چاپ این فیش پرینتر برابر با 63.3 میلی متر و رزولوشن آن 144*80 میلی متر است.

با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و میزان خوانایی رسیدها و فیش های چاپ شده با پرینتر صدور فیش Bixolon SRP-275 اطمینان کامل داشت. از آنجا که پرینتر صدور فیش سوزنی بیکسولون SRP-275 به آلارم هشدار مجهز است، استفاده از آن در محیط های شلوغ و پر سروصدا نیز به راحتی انجام می شود.

در جمع بندی معرفی فیش پرینتر Bixolon SRP-275 می توان گفت که اگر به یک پرینتر فیش زن باکیفیت و سریع برای استفاده در حجم کاری متوسط در محیط های فروشگاهی احتیاج دارید، این پرینتر انتخاب مناسبی برای شما است.

برای اطلاع از قیمت تجهیزات فروشگاهی و خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-275





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی