خرید پول شمار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه پول شمار دستگاهی است که وظیفه شمارش بسته های اسکناس یا اسکناس و رول سکه باز شده از پلمب را انجام می دهد. دستگاه های شمارنده به صورت مکانیکی یا ماشین های پیشرفته با استفاده از قطعات الکترونیکی باشند. دستگاه های پولشمار اولین بار در کشور بریتانیا در سال 1980 معرفی شد و در حال حاضر و امروزه به صورت گسترده توسط بانک ها، صرافی ها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و خرده فروشان در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های پول شمار در مدل های مختلف با برندهای مختلفی طراحی شده اند که انواع اسکناس و سکه را سریع شمارش می کنند.

انواع مختلف دستگاه های پول شمار عبارتند از : دستگاه پول شمار رومیزی، دستگاه پول شمار ایستاده و دستگاه پول شمار انگشتی که به تازگی وارد بازار شده است. بعضی از مدل های دستگاه پول شمار قادر هستند پول های تقلبی را شناسایی و اسکناس های بهم چسبیده را نشان دهند. از مزایای استفاده از دستگاه های پول شمار عبارتند از : صرفه جویی در زمان، باعث افزایش سرعت کار و احتمال خطا در شمارش پول را کاهش می دهد. جهت آشنایی بیشتر می توانید به مقاله انواع دستگاه پول شمار مراجعه کنید.

راهنمای خرید پول شمار

راهنمای خرید پول شمار

راهنمای خرید دستگاه پول شمار که شما را برای انتخاب و خرید پول شمار به صورت اینترنتی و یا حضوری در فروشگاه ها و مغازه راهنمایی می کند. به نکات و ویژگی های مهم یک دستگاه پول شمار می پردازیم:

دستگاه های پول شمار علاوه بر شمارش اسکناس ها می توانند برگه های دیگری را بشمارند این ویژگی بستگی به دستگاه پولشمار و حداقل و حداکثر اندازه اسکناس قابل شمارش دستگاه دارد.

برخی از دستگاه های پول شمار می توانند سنجش قسمت اسکانس ها را انجام دهند اما برخی از دستگاه های پول شمار این قابلیت را ندارند ولی تنها می توانند تعداد آنها را مشخص کنند.

برخی از آنها دارای سنسور تشخیص پول تقلبی هستند که به راحتی می توانند پول های تقلبی را تشخیص دهند. بعضی از دستگاه های پول شمار از فناوری اشعه ماورا بنفش (UV) و بعضی از فناوری سنسور جوهر مغناطیسی (MG) استفاده می کنند.

سنسور تشخیص جوهر مغناطیسی (MG) نوعی جوهر است که حاوی مقداری فلز جامد و بسیار ریز است. این تکنولوژی برای سهولت و سرعت در اسناد از جمله اسکناس به کار می رود.

قابلیت تشخیص اشعه ماورا بنفش به چه صورت انجام می شود؟ برخی اسناد مخصوصا اسکناس ها اطلاعاتی درج می شود که تنها به وسیله اشعه ماورا بنفش قابل تشخیص است و می تواند اسکناس های تقلبی را تشخیص دهد.

    منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی