گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Galaxy A8

رنگ : آبی، خاکستری، طلایی، مشکی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای 2x2.2 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018) 

شرکت سامسونگ در ژانویه سال 2018 از گوشی موبایل گلکسی A8 خود رونمایی کرد. این موبایل در عین حال که یک گوشی میان رده به حساب می آید، اما از امکانات و قابلیت های فراوانی برخوردار است و تمام توقعات شما از کار با یک گوشی موبایل باکیفیت را برآورده می سازد.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت در دو نسخه تک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و سیمکارت هایی در سایز نانو در آن قابل استفاده هستند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در رنگ های طلایی، مشکی، آبی و خاکستری عرضه شده و از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می برد. بنابراین اگر ظاهر گوشی برایتان خیلی مهم است، گلکسی A8 انتخاب مناسبی برای شما است.

از آنجا که صفحه نمایش این گوشی 75.6 درصد از سطح پنل جلویی آن را پوشانده، میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتا کم است و می توانید بر روی تصاویر درحال نمایش تمرکز داشته باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8 با وزن 172 گرم و ابعاد 149.2*70.6*8.4 میلی متر ارائه شده و به آسانی در دست قرار می گیرد. از این جهت می توانید بدون احساس خستگی به مدت طولانی در طی روز با این گوشی سامسونگ کار کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A8 (2018)

برخورداری از دوربین های اصلی و سلفی باکیفیت و قدرتمند یکی از مشخصات مهم گوشی سامسونگ Galaxy A8 به شمار می آید. دوربین اصلی این گوشی موبایل اندروید از یک لنز واید 16 مگاپیکسلی بهره می برد که امکان ثبت تصاویر به صورت پانوراما و HDR را برای شما ایجاد می کند.

از جمله امکانات دوربین موبایل سامسونگ گلکسی A8 می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی اشاره کرد که ثبت عکس ها و ویدئوهای واضح و باکیفیت را برای شما امکان پذیر می کند.

همچنین این دوربین از توانایی بالایی در عکسبرداری در شب و محیط های کم نور برخوردار است و می توانید با استفاده از آن با خیال راحت به عکاسی در شب بپردازید. اما سامسونگ برای طرفداران عکس سلفی امکانات ویژه ای را در موبایل سامسونگ Galaxy A8 در نظر گرفته است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A8 (2018)

در گوشی موبایل Samsung Galaxy A8 از دوربین سلفی دوگانه با دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی بهره برده شده که عکس های سلفی شما را با نهایت کیفیت ثبت می نمایند.

در مورد صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A8 نیز باید بگوییم که این صفحه نمایشِ 5.6 اینچی از رزولوشن 2220*1080 پیکسلی بهره می برد و میزان تراکم آن 441 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد.

این مشخصات بیانگر این است که شما می توانید از تماشای ویدئوها و تصاویر خود به صورت فول اچ دی در صفحه نمایش موبایل سامسونگ گلکسی A8 لذت ببرید!

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

مسلما قدرت سخت افزاری گوشی میان رده گلکسی A8 را نباید با گوشی های بالارده و پرچم دار مقایسه کرد.

با این وجود موبایل گلکسی A8 سامسونگ عملکرد روان، نرم و سریعی در انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه های نه چندان سنگین از خود نشان می دهد و توقعات شما را در کار با سیستم عامل اندروید به خوبی برآورده می سازد.

لازم به ذکر است که در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 8 از سیستم عامل اندروید 7.1.1 موسوم به نوقا بهره برده شده و امکان ارتقای آن به اندروید 9.0 نیز وجود دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

تراشه به کار رفته در گوشی موبایل گلکسی ای 8 از سری تراشه های میان رده سامسونگ با نام اگزینوس 7885 است که به یک پردازنده هشت هسته ای شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی قدرتمند و شش هسته 1.6 گیگاهرتزی برای افزایش کارایی و پردازنده گرافیکی Mali-G71 مجهز می باشد.

موبایل سامسونگ A8 در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایت ارائه شده که حافظه رم به کار رفته در هر دو نسخه 4 گیگابایت ظرفیت دارد.

در مجموع می توان گفت که اگر چندان به اجرای برنامه های حرفه ای و بازی های گرافیکی روز احتیاجی ندارید و عملکرد سریع گوشی در کار عادی با گوشی برای شما مهم است، گوشی سامسونگ A8 انتخاب ایده آلی برای شماست.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل گلکسی A8 از قابلیت شارژ سریع باتری با استفاده از یک شارژر 18 واتی برخوردار می باشد. باتری به کار رفته در این گوشی موبایل از نوع لیتیوم یونی است و 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)

شارژ کامل این باتری برای 15 ساعت استفاده از وای فای، 19 ساعت مکالمه، 43 ساعت پخش موسیقی و 17 ساعت پخش فیلم کفایت می کند و برای استفاده های روزمره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

در صورتی که میزان حافظه داخلی گوشی سامسونگ گلکسی A8 برای ذخیره فایل های شما کافی نیست، باید به این نکته اشاره کنیم که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و به امکاناتی مانند میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز محیط، بلوتوث نسخه 5، GPS، NFC، رادیو، پورت های USB 2.0 و USB Type C، حسگر اثر انگشت، حسگر مجاورت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج مجهز است.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت

در مجموع می توان صفحه نمایش باکیفیت، دوربین سلفی قدرتمند و طراحی ظاهری زیبا و مدرن را از جمله نقاط قوت اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 دانست که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید گوشی موبایل و همچنین قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی