اسکنر اپسون Epson DS-770
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-770

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 45 برگ در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-770

اگر به یک اسکنر قدرتمند و باکیفیت برای تهیه اسکن از اسناد در تعداد بالا و استفاده از آن در محیط هایی با حجم کاری بالا دارید، اسکنر اپسون DS-770 به خوبی انتظارات شما را بر آورده می کند.

معرفی اسکنر اپسون DS-770

این اسکنر رومیزی توان انجام 5000 اسکن در روز را دارد و می توان از آن به منظور اسکن سیاه و سفید و رنگی انواع اسناد کاغذی، کارت های شناسایی و پلاستیکی و اسناد دارای طول زیاد مانند نوار قلب یا پوسترهای تبلیغاتی با عرض حداکثر معادل با عرض کاغذ A4 در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770

اسکنر حرفه ای اپسون DS-770 توانایی تشخیص متن های انگلیسی موجود در فایل های ذخیره شده در فرمت عکس را دارد و از قابلیت تبدیل آنها به فایل های متنی قابل ویرایش مثل ورد یا PDF قابل جستجو برخوردار است.

این ویژگی به خصوص برای پژوهشگران و مترجمان کاربرد بالایی دارد و دیگر نیازی به تایپ متن های موجود در فایل های عکس ندارید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770

یکی دیگر از امکاناتی که اسکنر اسناد اپسون DS-770 در اختیار شما می گذارد، امکان ذخیره مستقیم فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری مانند گوگل درایو، Evernote، دراپ باکس و SharePoint است که باعث هرچه سریع تر انجام شدن عمل به اشتراک گذاری و ذخیره اسناد اسکن شده می شود.

اسکنر اپسون Epson DS-770 عمل اسکن را به صورت مکش کاغذ به داخل دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می دهد و به یک ADF (منبع تغذیه خودکار) 100 برگی مجهز است.

بنابراین شما می توانید اسناد مورد نظر خود را به صورت یکجا در ADF اسکنر اسناد مدل Epson DS-770 قرار داده و به صورت متوالی بدون نیاز به دخالت شما از آنها اسکن تهیه نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770

اسکنر اپسون Epson DS-770

اگر قصد اسکن اسناد قدیمی، مخدوش یا دارای کاغذهای بسیار نازک را دارید، می توانید سرعت کشیده شدن آنها به درون اسکنر فیدر دار اپسون Epson DS-770 را بر روی حالت آهسته تنظیم کنید تا آسیبی به آنها در هنگام اسکن وارد نشود.

همچنین اسکنر اداری اپسون DS-770 از فناوری تشخیص خودکار ورود هم زمان دو سند به دستگاه بهره می برد و از رخ دادن آن جلوگیری می کند.

بنابراین با استفاده از اسکنر اپسون Epson DS-770 مشکلاتی نظیر جمع شدن اسناد در دستگاه در حین اسکن و آسیب دیدن آنها اتفاق نخواهد افتاد.

سرعت اسکنر اپسون مدل DS-770 برابر با 45 برگ در دقیقه با رزولوشن 200/300 dpi است که باعث شده تا این دستگاه یکی از اسکنرهای سریع موجود در بازار قلمداد شود.

اسکنر اپسون Epson DS-770

رزولوشن این اسکنر در بهترین کیفیت خود برابر با 600 dpi می باشد و فایل هایی با کیفیت و میزان خوانایی بسیار خوب به شما ارائه می دهد.

اسکنر پیشرفته اپسون DS-770 از قابلیت هایی مانند تشخیص بارکدهای یک بعدی و دو بعدی، ایجاد اتوماتیک فولدر جهت ذخیره سازی فایل های اسکن شده، پررنگ کردن متون رنگ و رو رفته و بی کیفیت، تنظیم اتوماتیک زاویه تصویر و چرخاندن آن و حذف سوراخ های اسناد پانچ شده در حین اسکن برخوردار می باشد.

اتصال این مدل از اسکنر اپسون به کامپیوتر یا لپ تاپ، از طریق پورت USB 3.0 موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. البته اسکنر در حالت پیش فرض فاقد پورت شبکه است؛ اما در صورت سفارش مشتری امکان تعبیه این پورت برای آن وجود دارد.

این اسکنر اپسون epson در ابعاد 296*169*176 میلی متر و وزن 3.6 کیلوگرم ارائه شده و با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار می باشد.

شما کاربران می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکنر رومیزی اپسون Epson DS-770 یا خرید اسکنر اپسون به ساید ایده برتر مراجعه کنید یا با کارشناسان واحد فروش به شماره 730207-021 تماس بگیرید.

اسکنر اپسون Epson DS-770





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی