بهترین پرینترهای سوزنی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینترها یکی از لوازم جانبی کامپیوترها هستند که اطلاعات و نوشته ها را چاپ می کنند اولین پرینترهایی که قدم در عرصه دنیای کامپیوترها نهادند پرینترهای سوزنی یا نقطه ماترسی بودند که اطلاعات را چاپ می کردند.

پرینتر سوزنی بر روی یک ریبون جوهری که با کاغذ در تماس است توسط آرایه ای از پین ها به کاغذ موردنظر ضربه وارد می کند و اطلاعات را به صورت خطی چاپ می کنند. پین ها در پرینترهای سوزنی به صورت ماتریس های مستطیل شکل سازماندهی شده و به صورت ترکیب متفاوتی از پین ها اشکال مختلفی از حروف و تصاویر ایجاد می شوند.

پرینترهای سوزنی دارای انواع  مختلفی پین یا سوزن می باشند که عبارتند از : پرینتر سوزنی با 9 پینپرینتر سوزنی با 18 پینپرینتر سوزنی با 24 پین طراحی و تولید شده اند که این پرینترها بستگی به مدل و کارایی پرینتر در یک یا دو خط پشت سرهم و به طور مستقیم پین ها قرار دارند.

ویژگی های بهترین پرینترهای سوزنی

ویژگی های بهترین پرینترهای سوزنی

پرینتر سوزنی برای چاپ اطلاعات از کارتریج هایی به نام ریبون های رنگی یا کاربن استفاده می کنند. پرینترهای سوزنی برای کارهای بانکی و اداره و سازمان ها استفاده می شوند و برای مصارف شخصی مناسب نمی باشد.

ویژگی ها و کارایی های پرینترهای سوزنی عبارتند از :

یک چاپگر سوزنی از لحاظ سرعت چاپ بر حسب تعداد کاراکتر در ثانیه اندازه گیری می شوند که با توجه به مدل چاپگر سوزنی بین 50 تا 500 کاراکتر می تواند متغییر باشد.

چاپگرهای سوزنی برای کیفیت چاپ اطلاعات بر حسب پین های پرینتر سوزنی که بین 9 تا 24 پین متغییر است در نظر گرفته می شود. بهترین پرینتر سوزنی 24 پین است که کیفیت چاپ مطلوب و خوبی را ارائه می دهد.

پرینترهای سوزنی سر و صدای بیشتر و در عین حال حافظه کمتری را استفاده می کنند. زیرا این چاپگرها اطلاعات را به صورت خط به خط چاپ می کنند و به همین دلیل به حافظه کمتری نیاز دارند.

پرینترهای سوزنی برای چاپ اطلاعات می توانند از فرم هایی که شامل چندین صفحه هستند استفاده شود که این یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب و خرید پرینتر سوزنی است زیرا چاپگرهای دیگر مثل لیزری و جوهری این قابلیت را ندارند.

برای انتخاب بهترین پرینتر های سوزنی پارامترهایی که باید در نظر بگیرید شامل تعداد صفحات چاپ – سرعت چاپ – قابلیت چاپ فرم ها در ابعاد متفاوت – امکان استفاده از صفحات پیوسته – کیفیت چاپ و کیفیت هد چاپگر می باشد که پرینترهای سوزنی با برندهای مختلفی وجود دارند که بهترین مدل ها با برند پرینترهای سوزنی اپسون Epson و پرینترهای سوزنی الیویتی Olivetti می باشد.

    منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی