تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همان طور که سازندگان رایانه ها تلاش دارند به صفحه نمایش های گسترده و با وضوح بیشتر مجهز شوند، کاربران تجاری که به طور منظم به ارائه کسب و کار خود می پردازند نیز به دنبال پروژکتورهایی هستند که بتوانند محتوایشان را بهتر از آنچه که در پروژکتورهای سنتی WXGA (1280*800) امکان پذیر است، نشان دهند.

دیتا ویدئو پروژکتور Epson EB-U42 یکی از پروژکتورهای اخیر اپسون است با رزولوشن بیشتر از Full HD" WUXGA (1920*1200 پیکسل) است. این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی 3LCD استفاده می کند که به معنی آن است که حداکثر خروجی نور برابر با 3600 لومن برای هر دو نور سفید و رنگی است.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42

دیتا پروژکتور اپسون Epson EB-U42 به دو ورودی HDMI (که یکی از آنها MHL بوده) و اتصال بی سیم LAN مجهز شده است. با اتصال به روش بی سیم و با استفاده از برنامه iProjector اپسون، شما به راحتی می توانید تصاویر را از گوشی خود به یک صفحه نمایش بزرگ منتقل کنید.

با برنامه ها و اتصالات در نظر گرفته شده برای پروژکتور اپسون EB-U42 اتصال به دو دستگاه دیگر از این آسانتر نمی شود، به طوری که فقط از دستگاه تلفن همراه خود برای اسکن بارکد QR پروژکتور نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش استفاده کنید و به موبایل خود را به پروژکتور متصل کنید.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42

اگر شما نیاز به نمایش محتوا از چندین منبع را دارید، پروژکتور Epson EB-U42 قادر است از ترفندهای پیشرفته تری استفاده کند، مانند تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت که در این حالت این ویدئو پروژکتور اپسون Epson تصویر را از دو منبع مختلف کنار هم قرار می دهد.

زوم و تنظیم فوکوس (لنز دارای یک نسبت زوم اپتیکال 1.2 برابری است) باید به صورت دستی انجام شود. این در حالی است که شما می توانید به وسیله تنظیم خودکار زاویه عمودی، ناهمواری ها و لغزشها در سطح پروژکتور را اصلاح کنید.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42

پروژکتور اپسون EB-U42 مانند دیگر پروژکتورهای موجود در این کلاس می تواند منابع سیگنال را به صورت اتوماتیک تشخیص دهد. بنابراین اگر دستگاهی به پروژکتور از طریق یک کابل VGA یا USB وصل کنید، هنگامی که یک سیگنال شناسایی می شود، تصویر به طور خودکار نمایش داده خواهد شد.

با درخشندگی 3600 لومن، ویدیو پروژکتور اپسون EB-U42 یک پروژکتور بسیار روشن است، بنابراین برای استفاده در اتاق های بزرگ و در شرایطی که ارائه دهنده تمایل به حفظ نور اتاق دارند، مناسب است.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42

در دیتا ویدیو پروژکتور اپسون Epson EB-U42 رنگها بسیار پر طراوت و زنده هستند. اما باید به این نکته توجه داشت که در این سطح از درخشندگی، لامپ دارای حداکثر 6000 ساعت طول عمر است.

اگر شما با روشنایی کمتر یعنی 2200 لومن کار کنید، یعنی قرار دادن تنظیمات در حالت Eco، می توانید طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور را تا 10،000 ساعت افزایش دهید.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42

در نهایت با تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروکتور اپسون Epson EB-U42 می توان به قابلیت های بی نظیری همچون شدت نور خروجی سفید و رنگی بالا و رزولوشن WUXGA اشاره کرد.

همچنین پروژکتور EB-U42 به هنگام نمایش فیلمهای HD و Blu-ray، تفاوت معنی داری در کیفیت تصویرها را از خود نشان می دهد و شما به سادگی جزئیات بیشتری را در روی صفحه نمایش دریافت خواهید کرد.

تنها نقطه ضعف این پروژکتور بلندگوی 2 واتی و منفرد آن است که نمی تواند صدای جالب توجه و شنیدنی را به مخاطب ارائه دهد؛ این در حالی است که شما احتمالا می توانید صدای بهتری را از بلندگوی لپ تاپ خود دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی