فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی رمو RP-330 Plus

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 79.5 میلی متر
سرعت چاپ: 250 میلی متر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش زن رمو RP-330 Plus

پرینتر فیش زن یا فیش پرینتر یکی از دستگاه های پرکاربرد در محیط ها و کسب و کارهای مبتنی بر فروش و دریافت پول از مشتری است و برای چاپ فیش، رسید، فاکتور فروش و قبض مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی فیش زن رمو RP-330 Plus

فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus یکی از پرینترهای فیش زن باکیفیت موجود در بازار است که در ابعاد 140*145*145 میلی متر و وزن 1.8 کیلوگرم ارائه شده و به صورت رومیزی می توان از آن استفاده کرد.

اگر به یک فیش پرینتر دارای کارایی بالا در محیط هایی مانند فروشگاه، درمانگاه، هتل، رستوران، کافی شاپ، سوپر مارکت و ... با تعداد مشتری نسبتا زیاد هستید، فیش زن رمو RP-330 Plus انتخاب ایده آلی برای شما محسوب می شود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Remo RP-330 Plus

سرعت چاپ یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک فیش پرینتر به حساب می آید و هرچه فرآیند چاپ و تحویل رسید با سرعت بالاتری انجام شود، مشتری شما راضی تر خواهد بود.

پرینتر صدور فیش رمو RP-330 Plus دارای سرعت 250 میلی متر بر ثانیه است و از برش دهنده اتوماتیک بهره می برد. بنابراین می توانید بر روی کارایی این دستگاه در هنگام مواجه شدن با تعداد زیادی از مشتریان و نیاز به چاپ سریع فیش اطمینان داشته باشید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Remo RP-330 Plus

علاوه بر سرعت بالا، فیش زن حرارتی رمو RP-330 Plus از کیفیت چاپ مطلوبی نیز بهره می برد. رزولوشن این فیش پرینتر برابر با 180 dpi است و رسیدهای چاپ شده با آن کاملا واضح و خوانا خواهند بود.

باید به این نکته اشاره کنیم که برش دهنده اتوماتیک و هد به کار رفته در پرینتر حرارتی Remo RP-330 Plus به ترتیب دارای طول عمری برابر با یک میلیون برش و 150 کیلومتر است و برای مدتی نسبتا طولانی نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض یا تعمیر آن ها پیدا نخواهید کرد.

فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus

فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus یک پرینتر حرارتی است و عمل چاپ را بر روی کاغذ رول حرارتی با عرض حداکثر 79.5 میلی متر انجام می دهد. برای اتصال فیش زن Remo RP-330 Plus به کامپیوتر باید از طریق پورت های USB و سریال موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید و از کابل استفاده کنید.

علاوه بر این پورت ها، پرینتر صدور فیش Remo RP-330 Plus به پورت اترنت نیز مجهز است و امکان استفاده از آن در شبکه وجود دارد. در این حالت می توانید به صورت تیمی از این فیش پرینتر در محل کار خود استفاده کنید.

فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus

درب کاور پرینتر حرارتی رمو RP-330 Plus از بالا باز می شود و دسترسی به رول کاغذ درون آن جهت تعویض بسیار آسان است. مجهز بودن به حسگرهای اتمام کاغذ، باز بودن درب کاور و کاغذ در حال اتمام از دیگر ویژگی های فیش پرینتر RP-330 Plus به حساب می آید.

شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع فیش پرینتر و کسب اطلاعات در مورد خرید فیش پرینتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

فیش پرینتر رمو Remo RP-330 Plus





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی