فیش پرینتر توزین صدر Tozin Sadr Ever One
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی توزین صدر Ever One

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 250 میلی متر در ثانیه

نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن توزین صدر Ever One

فیش پرینتر توزین صدر Ever One یک پرینتر حرارتی می باشد که برای چاپ رسید مشتری، فاکتور فروش و قبض مورد استفاده قرار می گیرد.

این فیش پرینتر مناسب فروشگاه برای استفاده در مشاغل مبتنی بر دریافت پول از مشتری و تحویل رسید و تمام محیط های فروشگاهی کاملاً مناسب است و می توان از آن به صورت رومیزی استفاده نمود.

معرفی فیش زن توزین صدر Ever One

از آنجا که فیش زن توزین صدر Ever One یک پرینتر فیش زن باسیم است، برای اتصال آن به کامپیوتر باید از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه این دستگاه اقدام نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Tozin Sadr Ever One

منبع تغذیه پرینتر حرارتی توزین صدر Ever One برق 220 ولت است و مصرف تقریباً بالایی دارد.

این فیش پرینتر که دارای وزن یک کیلوگرم می باشد، به شکل مکعبی طراحی شده و فیش های چاپ شده از قسمت بالایی بدنه آن خارج می شوند.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Tozin Sadr Ever One

همچنین درب کاور چاپگر صدور فیش Tozin Sadr Ever One از بالا باز می شود و دسترسی به رول کاغذ داخل آن به سادگی امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که حداکثر عرض چاپ چاپگر فیش زن توزین صدر مدل Ever One برابر با 80 میلی متر می باشد و شما می توانید از رول های کاغذ حرارتی متناسب با این ابعاد در این پرینتر فیش زن استفاده نمایید.

اگر به دنبال یک فیش پرینتر سریع و دقیق هستید، پرینتر صدور فیش توزین صدر انتخاب خوبی برای شماست؛ چرا که سرعت چاپ آن برابر با 250 میلی متر بر ثانیه است و می توان برای استفاده از آن به منظور چاپ فیش در تعداد بالا حساب کرد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Tozin Sadr Ever One

فیش پرینتر توزین صدر Tozin Sadr Ever One

فیش پرینتر توزین صدر Tozin Sadr Ever One به برش دهنده اتوماتیک مجهز است و فیش های چاپ شده به صورت خودکار از دستگاه جدا می شوند.

این ویژگی به خصوص در هنگام زیاد بودن تعداد مشتری ها می تواند کاربرد بالایی داشته باشد و مراحل چاپ و تحویل فیش به مشتری با سرعت بالاتری انجام شود.

فیش پرینتر توزین صدر Tozin Sadr Ever One

بر روی بدنه پرینتر حرارتی توزین صدر Ever One سه نشانگر LED به صورت عمودی در زیر هم تعبیه شده اند که از طریق آنها می توانید از وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه، رخ دادن خطای احتمالی و اتمام کاغذ درون دستگاه مطلع شوید.

همچنین در زیر این نشانگرهای LED دکمه Feed قرار دارد که برای آماده به کار کردن رول کاغذ جهت شروع فرآیند چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاع از قیمت پرینتر حرارتی Tozin Sadr Ever One و نحوه خرید فیش پرینتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

فیش پرینتر توزین صدر Tozin Sadr Ever One





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی