پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M15a

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M15a

پرینتر HP Pro M15a با ابعاد 346*348*280 میلی متری و وزن 3.8 کیلوگرمی خود یکی از جمع و جورترین پرینترهای رومیزی می باشد که برای استفاده در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم ارائه شده است.

این پرینتر که از جمله پرینترهای لیزری به شمار می آید، از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو در سایز A4 برخوردار می باشد و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M15a

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M15a

پرینتر تک کاره اچ پی Pro M15a توان انجام 8000 پرینت در طول ماه را دارد و در استفاده های شخصی و اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد.

البته از جانب شرکت HP توصیه شده که به منظور جلوگیری از افت عملکرد دستگاه و افزایش طول عمر آن، از این پرینتر لیزری برای انجام 100 تا 1000 پرینت در ماه استفاده شود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M15a

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M15a اولین پرینت خروجی را در عرض 8.4 ثانیه پس از گرم شدن ارائه می دهد و سرعت پرینت های متوالی آن حداکثر به 18 برگ در دقیقه در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 می رسد.

از این جهت می توان پرینتر لیزری اچ پی HP M15a را یکی از پرینترهای نسبتاً سریع برای انجام پرینت در حجم کم دانست.

حداکثر میزان رزولوشن پرینتر اچ پی HP Pro M15a برابر با 600*600 dpi است که باعث شده تا این دستگاه به خصوص در چاپ متون کارایی بالایی داشته باشد و موارد چاپ شده با آن خوانا، واضح و باکیفیت باشند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M15a

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M15a

در پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a از یک سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ استفاده شده و شما می توانید از کاغذهایی در اندازه A4، A5، A6 و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر بهره ببرید.

پرینتر تک کاره لیزری HP M15a توانایی چاپ بر روی کارت پستال و کاغذ پشت چسب دار را نیز داراست.

تونر اولیه مشکی به کار رفته در چاپگر لیزری HP M15a ظرفیت چاپ 500 برگ را دارد و کیفیتی عالی را در چاپ به شما ارائه می دهد.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M15a

 

در صورت نیاز به تعویض تونر، می توانید از تونر مشکی HP 44A در چاپگر لیزری اچ پی HP M15a استفاده کنید.

این تونر از ظرفیت چاپی معادل با 1000 برگ برخوردار است و در صورت استفاده از پرینتر برای انجام پرینت در تعداد کم، برای مدتی نسبتاً طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a

درگاه ارتباطی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a شامل پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن می شود که می توانید از طریق آن و با استفاده از کابل پرینتر خود را به کامپیوتر متصل نمایید.

چاپگر لیزری اچ پی M15a از لحاظ سخت افزاری نیز در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و به یک پردازنده مرکزی 500 مگاهرتزی و حافظه 8 مگابایتی مجهز می باشد.

 

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a

 

از این جهت می توان از عملکرد سریع و روان چاپگر لیزری تک کاره Pro M15a در اجرای دستورات صادر شده اطمینان کامل داشت و مشکلاتی مانند کند شدن دستگاه و هنگی در هنگام کار با آن به ندرت رخ خواهد داد.

 پرینتر اچ پی مدل HP Pro M15a با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است و مراحل نصب و راه اندازی آن به سادگی انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری تک کاره و خرید پرینتر لیزری تک کاره می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M15a





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 12 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی