بارکد خوان میندئو Mindeo MP720
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان میندئو MP720

فاصله اسکن: 0 تا 500 میلی متر
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان میندئو MP720

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720 دارای ابعاد 93*95*157 میلی متر و وزن 287 گرم می باشد و یکی از جمع و جورترین بارکد خوان رومیزی موجود در بازار به شمار می آید.

این  بارکد خوان از تکنولوژی نوری برای اسکن بارکدها بهره می برد و قابلیت تشخیص و اسکن انواع بارکدهای یک بعدی، دو بعدی و QR Code را داراست.

معرفی بارکدخوان میندئو MP720

از این جهت استفاده از بارکدخوان نوری میندئو MP720​ در فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگ با تعداد مشتریان زیاد امکان پذیر است.

از آنجا که بارکد اسکنر میندئو MP720 به صورت چند جهته قادر به اسکن بارکد می باشد، تنها کافی است که بارکد موجود بر روی کالا را در مقابل آن قرار دهید تا عمل اسکن با سرعت و دقت هر چه تمام تر به صورت اتوماتیک انجام شود.

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720

یکی از ویژگی های مهم بارکدخوان رومیزی میندئو مدل Mindeo MP720 امکان اعمال تنظیمات دستگاه از طریق نرم افزار است که باعث می شود تا بتوانید از طریق آپدیت آن از جدیدترین ویژگی های ارائه شده برای بارکد خوان بهره مند شوید.

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720 با صدای بوق و نشانگر LED شما را از موفقیت آمیز بودن اسکن مطلع می کند. این ویژگی به خصوص در محیط های شلوغ و پر سروصدا کارایی بالایی دارد.

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720

اتصال بارکد خوان دو بعدی میندئو MP720 به کامپیوتر از طریق کابل و درگاه USB موجود بر روی بدنه دستگاه امکان پذیر است و مراحل نصب و راه اندازی آن به آسانی انجام می شود.

حداکثر عرض خواندن بارکد اسکنر  MP720 برابر با 150 میلی متر و محدوده خواندن آن بین صفر تا 500 میلی متر است و می توان از آن برای اسکن انواع مختلف بارکدهای یک بعدی و دو بعدی استفاده کرد.

سرعت اسکن اسکنر بارکد میندئو Mindeo MP720 برابر با 45 فریم بر ثانیه و اندازه تصویر قابل اسکن توسط آن برابر با 752*480 پیکسل می باشد.

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720

از دیگر ویژگی های جالب توجه این بارکد خوان فروشگاهی باید به شرایط دمایی قابل استفاده در بارکد اسکنر دو بعدی Mindeo MP720 اشاره کرد که برابر با 20- تا 55+ درجه سانتی گراد است و می توان از آن در شرایط محیطی مختلف بهره برد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید بارکد خوان دو بعدی Mindeo MP720 با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

بارکد خوان میندئو Mindeo MP720





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 13 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی