برد هوشمند تینک برد Thinkboard TB-65K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برد هوشمند تینک برد TB-65K

سرعت ردیابی: حداقل 300 نقطه بر ثانیه
رزولوشن: 1080*1920
ابعاد برد: 65 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد

معرفی برد هوشمند تینک برد TB-65K

امروزه استفاده از بردهای هوشمند در محیط های آموزشی به امری رایج تبدیل شده است. برد هوشمند تینک برد Thinkboard TB-65K یکی از انواع برد هوشمند باکیفیت موجود در بازار می باشد که با سایز LCD 65 اینچ عرضه شده است.

ابعاد فعال صفحه نمایش این برد هوشمند برابر با 1428.48 میلی متر طول و 803.52 میلی متر عرض می باشد و فضای مناسبی را جهت استفاده برای شما فراهم می آورد.

کیفیت ساخت مطلوب، سازگاری با سیستم عامل های مختلف و دقت و حساسیت بالا از جمله ویژگی های برد هوشمند 65 اینچی تینک برد TB-65K به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند Thinkboard TB-65K

صفحه نمایش به کار رفته در تخته هوشمند تینک برد TB-65K توانایی نمایش 1070 میلیون رنگ را دارد و از میزان روشنایی 360 cd/m2 بهره می برد.

بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با این برد هوشمند کاملا شفاف، واضح و باکیفیت خواهند بود و استفاده از آن در اتاق های پرنور و روشن نیز به راحتی امکان پذیر است.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند Thinkboard TB-65K

یکی از ویژگی های قابل توجه برد هوشمند ،Thinkboard TB-65K زاویه دید 178 درجه ای آن است که باعث می شود تا تصاویر در حال نمایش بر روی این برد هوشمند در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید برای شما قابل مشاهده باشد.

رزولوشن تخته هوشمند Thinkboard TB-65K که از بهترین بردهای هوشمند می باشد، برابر با 1920*1080 پیکسل است و تصاویر و به خصوص متون به نمایش درآمده بر روی آن از کیفیت و میزان خوانایی بسیار مطلوبی برخوردار باشند.

برد هوشمند تینک برد Thinkboard TB-65K

بر روی بدنه برد هوشمند تینک برد Thinkboard TB-65K پورت های USB 2.0، HDMI و VGA تعبیه شده و امکان اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و حافظه های USB وجود دارد.

این برد هوشمند از توانایی نمایش فایل های ویدئویی، صوتی و عکس برخوردار است و به دو اسپیکر داخلی 10 واتی مجهز می باشد. از این جهت در هنگام استفاده از وایت برد هوشمند تینک برد TB-65K نیازی به اسپیکر خارجی ندارید و می توانید از صدای قوی و واضح ارائه شده توسط آن بهره مند شوید.

وایت برد هوشمند Thinkboard TB-65K یک برد لمسی است و شما می توانید با استفاده از قلم، انگشت و یا هر شیء مات دیگری بر روی آن به صورت لمسی یادداشت کنید.

لازم به ذکر است که برد هوشمند لمسی تینک برد TB-65K از تکنولوژی اینفرارد برای تشخیص لمس های انجام شده استفاده می کند و امکان تنظیم آن در حالت تک لمسی، چند لمسی و استفاده از طریق کلیک ماوس وجود دارد.

سرعت ردیابی برد هوشمند مدارس تینک برد TB-65K در حالت چند لمسی برابر با 300 نقطه بر ثانیه و از دقت و حساسیت بسیار بالایی در تشخیص نقاط لمس شده برخوردار می باشد.

سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس یکی دیگر از ویژگی های برد هوشمند تینک برد TB-65K است که استفاده از آن را در ارتباط با دستگاه های مختلف امکان پذیر کرده است.

برای اطلاع از مزایای استفاده از برد هوشمند و همچنین دریافت قیمت و خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

برد هوشمند تینک برد Thinkboard TB-65K





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 13 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی