پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Pro MFP M29a

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی Pro MFP M29a

پرینتر HP M29a یک پرینتر لیزری است که از قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و اسکن رنگی بهره می برد.

این پرینتر با ابعاد 360*264*198 میلی متری خود به عنوان یکی از کوچکترین و جمع و جورترین پرینترهای چند کاره به حساب می آید و برای استفاده در منازل و ادارات کوچک ارائه شده است.

مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور و کیفیت ساخت بسیار مطلوب برخی از ویژگی های چاپگر سه کاره لیزری اچ پی Pro MFP M29a به حساب می آیند.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی Pro MFP M29a

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی Pro MFP M29a

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29a حداکثر توان انجام 8000 چاپ در طول ماه را داراست و برای مصارف خانگی و اداری در حجم کم می توان بر روی آن حساب کرد.

به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از پرینتر لیزری مدل HP Pro MFP M29a برای انجام 100 تا 1000 برگ در ماه استفاده شود.

رزولوشن چاپ پرینتر چند کاره لیزری اچ پی M29a برابر با 600*600 dpi و رزولوشن کپی آن برابر با 600*400 dpi است که باعث شده تا این پرینتر کیفیت بالایی به خصوص در چاپ و کپی متن به شما ارائه دهد.

چاپگر لیزری اچ پی HP M29a برای انجام اولین چاپ به 7.9 ثانیه زمان احتیاج دارد و قادر است تا با سرعت 19 برگ در دقیقه عملیات پرینت و کپی را به صورت متوالی انجام دهد.

علاوه بر پرینت و کپی از پرینتر چهار کاره اچ پی HP M29a برای تهیه اسکن از اسناد به صورت رنگی و با رزولوشن 600 dpi می توان استفاده کرد.

اسکنر تعبیه شده در این پرینتر اچ پی از تکنولوژی CIS برای اسکن بهره می برد و از نوع تخت می باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی Pro MFP M29a

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M29a

شما می توانید از کاغذهای تحریر معمولی در ابعاد A4، A5، A6 و در اندازه دلخواه از 105*148 میلی متر تا 216*297 میلی متر به عنوان کاغذ ورودی به پرینتر لیزری HP Pro MFP M29a بهره ببرید.

همچنین امکان استفاده از پاکت نامه، کارت پستال و لیبل در این پرینتر وجود دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که چاپگر چند کاره لیزری HP M29a به یک سینی با ظرفیت 150 برگ مجهز است و ظرفیت کاغذ خروجی آن نیز برابر با 100 برگ می باشد.

تونر مشکی اولیه به کار رفته در چاپگر لیزری اچ پی HP M29a از ظرفیت چاپ 500 برگ برخوردار است که در صورت نیاز به تعویض آن می توانید از تونر مدل HP 44A در این دستگاه استفاده کنید.

ظرفیت چاپ این تونر برابر با 1000 برگ می باشد و تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند افت کیفیت چاپ یا خشک شدن قابل استفاده می باشد.

در هنگام تعویض تونر حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تونر قابل استفاده در پرینتر HP M29a باید اصل و ساخت شرکت HP باشد. در غیر این صورت ممکن است به عملکرد دستگاه شما آسیب جدی وارد شود.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M29a

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29a

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29a کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

چرا که این پرینتر به وای فای مجهز است و به راحتی می توان گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه هایی که از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کنند را به آن متصل کرد.

در این حالت نیازی به کامپیوتر یا شبکه نیست و اتصال به پرینتر و چاپ فایل های موجود بر روی دستگاه های مورد نظر شما به صورت مستقیم و از طریق وای فای انجام می شود.

ویژگی قابل توجه دیگر پرینتر HP M29a پشتیبانی آن از سرویس های Mopria،Apple AirPrint و گوگل کلاود پرینت است که به شما اجازه می دهد تا فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت به این پرینتر HP ارسال کرده و دستور چاپ آنها را صادر کنید.

یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از پرینتر سه کاره HP Pro MFP M29a باید مدنظر قرار دهید این است که این پرینتر از سیستم عامل ویندوز XP و ویستا پشتیبانی نمی کند و با سیستم عامل مک و نسخه های 7 به بعد ویندوز سازگار است. 

با استفاده از این فناوری از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، می توانید با دستگاه خود کار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی ها و دریافت قیمت پرینتر HP Pro MFP M29a با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان از طریق شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29a





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 13 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی