گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل اپل آیفون 8 پلاس

رنگ : نقره ای، خاکستری، طلایی، قرمز
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم-یون 2691 میلی امپر
پردازنده: Hexa-core
سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

شرکت اپل از جدیدترین گوشی خود که نسخته بزرگتر ایفون 8 بوده و دارای دوربین دوگانه بهتری می باشد با نام iphone 8 plus رو نمایی کرده است.

معرفی گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

البته باید گفت که این گوشی موبایل در مقایسه با نسل قبلی یعنی ایفون 7 تغییر چندانی نداشته است وتنها در قاب پشتی آن از شیشه استفاده شده است.

اما در حقیقت iphone 8 plus دارای نمایشگر بزرگتر نسبت به iphone 8 است که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد، همچنین حاشیه ای در اطراف صفحه نمایشگر موجود است که بسیار زیباست.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iphone 8 plus

شرکت اپل در قاب پشتی گوشی آیفون 8 پلاس شیشه و فلز به کار برده است که سطح صاف و صیقلی به این گوشی موبایل می بخشد.

در قاب جلویی نسبت به مدل های قبلی تغیری زیادی دیده نمی شود، از کلید گرد Home استفاده کرده، با این تفاوت این کلید مثل آیفون 7 پلاس فیزیکی نیست؛ بلکه یک پد حساس به فشار است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iphone 8 plus

البته کلید خانه مثل چهار نسل قبل به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می کند و می‌ توان گفت بابت iOS جدید، عملکرد آن کمی بهبود پیدا کرده است.

مثل همیشه طراحی ظاهری آن به گونه ای است که کلید پاور در سمت راست گوشی و کلید های کنترل حجم صدا در سمت چپ آن قرار دارد.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus در چهار رنگ طلایی، خاکستری، نقره ای، قرمز به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iphone 8 plus

طراحی نمایشگر LCD در iPhone 8 Plus به گونه ای است که با قطر 5.5 اینچ می باشد و دقیق ترین رنگ ها را ارائه می دهد.

این محصول از شرکت اپل با داشتن رزولوشن 1080*1920 پیکسل به همراه تراکم پیکسلی 401 PPi می باشد مثل همیشه شفافیت و کیفیت تصویر بی نظیری را به نمایش می گذارد.

نمایشگر اپل ایفون 8 پلاس با یکی از بهترین قابلیت های تنظیم شدت نور خودکار ساخته شده است بدین معنی که با داشتن چهار حسگر اندازه گیری نور، شدت نور را تشخیص داده و رنگ تصویر را متناسب با نور محیط سردتر یا گرم تر نشان می دهد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iphone 8 plus

در زمینه دوربین باید گفت گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 Plus دارای دوربین دو گانه می باشد که با سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم 1.8 و 2.8 که به همراه قابلیت های بی نظیری از جمله لرزش گیر خودکار و فلش LED عکسهای بی نظیری ثبت خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های دوربین های گوشی ایفون هشت پلاس، قابلیت عکاسی پاناروما و تشخیص چهره و بدن به همراه فوکوس اتوماتیک می باشد.

همچنین دوربین سلفی این گوشی iOS دارای ویژگی های جدید بی نظیری از قبیل فوکوس خودکار و تنظیم نور پرتره است که با داشتن این دو ویژگی می توان نور پس زمینه و رنگ آن را تغییر داد.

 همچنین این دوربین‌ها می‌توانند ویدئوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند که کیفیت آن‌ها در مقایسه با هر گوشی دیگری شما را به وجد می‌آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iphone 8 plus

در زمینه ظرفیت در نظر گرفته شده برای حافظه داخلی می توان گفت که اپل محدوده وسیعی به مقدار 64 گیگابایت برای کاربران ارائه داده است و همانند همیشه قابلیت نصب کارت SD را ندارد.

این نسل از گوشی های هوشمند اپل به پردازنده هوشمند Hexa-core و همچنین هوشمند ترین و قدرتمند ترین تراشه یعنی Apple A11 Bionic با ابعاد 10 نانومتری مجهز می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iphone 8 plus

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت بسیار هوشمند و قدرتمند بوده و از فناوری Neural Engine بهره برده است. شما کاربران می توانید از سرعت و اجرا کردن برنامه بدون توقف لذت ببرید.

همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم قابلیت تنظیم شدت نور کمک شایانی به چشمان کاربر می کند که دیرتر خسته شوند. البته حتما باید تنظیمات آن را فعال کنید.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

از مهمترین قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8 Plus به کار بردن شیشه در قاب پشتی ایفون این است که به راحتی می توان ان را به صورت وایرلس یا بی سیم شارژ کرد.

لازم به ذکر است که iPhone 8 Plus در برابر آب مقاومت زیادی دارد به طوری که توانایی قرار گیری در عمق یک متری آب تا 30 دقیقه را دارد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iphone 8 plus

با این که ظرفیت باتری در موبایل اپل 8 پلاس کمتر شده است اما قابلیت هایی دارد که نگرانی شما را از خالی بودن شارژ گوشی بر طرف می کند.

فناوری جدید استفاده‌ شده در صفحه نمایش برای تطبیق خود با نور محیط و همچنین استفاده از تراشه‌ی 10 نانومتری جدید اپل، مصرف باتری را تا جای ممکن یه حداقل می رسانند.

اسپیکر موبایل آیفون 8 پلاس که در لبه پایینی گوشی و بالای نمایشگر قرار گرفته است، از لحاظ کیفیت صدا نسبت به مدل های سری قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت

در یک کلام می توان گفت گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت نسبت به مدل های جدیدتر این گوشی ها در رده متوسط تر و پایین تری قرار می گیرند اما هیچ چیز کمتر از یک گوشی خوب ندارند و البته قیمت آنها نسبت XS و XS Max بسیار مقرون به صرفه تر است.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید موبایل می توان به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل اپل Apple iphone 8 plus با ظرفیت 64 گیگابایت

 




:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 14 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی