پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681z
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی MFP M681z

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 50 برگ در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: 50 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M681z

پرینتر اچ پی M681z از قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس بهره می برد و در دسته پرینترهای لیزری جای دارد.

این پرینتر قدرتمند برای استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری سنگین طراحی شده و یکی از باکیفیت ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار به شمار می آید.

پشتیبانی از فناوری های پرینت از راه دور، قابلیت استفاده در شبکه و سرعت بالای چاپ بخشی از ویژگی های چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی MFP M681z محسوب می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M681z

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681z برابر با 100 هزار پرینت است که باعث شده بتوان بر روی این دستگاه برای انجام پرینت در تعداد زیاد حساب باز کرد.

البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از پرینتر چهار کاره HP MFP M681z برای انجام 2000 تا 14000 پرینت در ماه استفاده شود تا به کیفیت عملکرد آن لطمه وارد نشده و طول عمر دستگاه افزایش یابد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی MFP M681z

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی M681z به پورت های USB به منظور اتصال حافظه های USB مانند فلش مموری و پرینت مستقیم فایل های موجود بر روی آن ها مجهز است.

در این حالت نیازی به کامپیوتر و اپلیکیشن خاصی نیست و پرینتر لیزری رنگی اچ پی M681z به صورت خودکار فایل های قابل چاپ موجود بر روی فلش مموری را شناسایی می کند و شما می توانید از طریق صفحه نمایش 8 اینچی رنگی و تمام لمسی این پرینتر لیزری دستور چاپ آن ها را صادر نمایید.

لازم به ذکر است که صفحه نمایش تعبیه شده در چاپگر لیزری اچ پی M681z امکان اعمال سایر تنظیمات و بهره بردن از تمام قابلیت های دستگاه را برای شما به راحتی هرچه تمام تر فراهم می آورد.

علاوه بر چاپ فایل های موجود بر روی فلش، شما می توانید فایل های اسکن شده توسط اسکنر موجود در چاپگر اچ پی M681z را نیز به صورت مستقیم بر روی آن ها ذخیره کنید.

این اسکنر که به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 150 برگ مجهز می باشد، امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد و ارسال فایل های خروجی به ایمیل، سرور FTP، سرویس های ابری و فولدر موجود در شبکه را برای شما فراهم می آورد.

همان طور که اشاره شد از چاپگر چهار کاره اچ پی M681z می توان در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف استفاده کرد. بنابراین چاپگر لیزری رنگی اچ پی M681z برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شوند انتخاب ایده آلی است.

از دیگر امکانات چاپگر لیزری چهار کاره اچ پی M681z باید به قابلیت ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ و امکان ذخیره 1000 شماره جهت شماره گیری سریع اشاره کنیم.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP MFP M681z

پرینتر لیزری HP MFP M681z با تونرهای HP 655A و HP 657X سازگار است و از یک تونر مشکی و سه تونر رنگی می توان در آن بهره برد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP MFP M681z

ظرفیت چاپ تونر مشکی این مدل ها به ترتیب 12500 و 28000 برگ و ظرفیت چاپ تونرهای رنگی آن ها به ترتیب 10500 و 23000 برگ می باشد که استفاده از آنها باعث می شود تا برای مدتی طولانی خیالتان بابت صرف هزینه برای تعویض آنها راحت باشد.

گنجایش کلی کاغذ پرینتر اچ پی M681z برابر با 2300 برگ است. این پرینتر به چهار سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز می باشد و حداکثر اندازه کاغذی که می تواند در آن ها قرار گیرد برابر با اندازه کاغذ A4 است.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681z

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681z

کیفیت چاپ یکی از معیارهای مهم در انتخاب پرینتر به شمار می رود. پرینتر اچ پی مدل HP MFP M681z دارای رزولوشن پرینت 1200*1200 dpi و رزولوشن کپی 600*600 dpi است و می توان از کیفیت، وضوح، شفافیت و میزان خوانایی تصاویر و متون چاپ یا کپی شده با آن اطمینان کامل داشت.

این پرینتر HP در عرض 6.5 ثانیه پس از گرم شدن اولین پرینت را انجام می دهد و پس از آن سرعت چاپ و کپی متوالی آن در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی به 50 برگ در دقیقه می رسد. از این جهت باید این دستگاه را یکی از پرینترهای لیزری سریع دانست که در انجام چاپ های متوالی کارایی بالایی از خود نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های پرینتر چهار کاره HP M681z در هنگام کپی می توان به امکان تهیه کپی از کتاب، بهبود کیفیت حاشیه ها و حذف خط و خش از سند ورودی، کپی کارت شناسایی و نادیده گرفتن صفحات کاملا سفید و بدون محتوا اشاره کرد.

چاپگر اچ پی HP M681z از تمام سرویس های ارائه دهنده خدمات پرینت از راه دور مانند Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria پشتیبانی می کند و شما می توانید با ثبت دستگاه خود در این سرویس ها، از امکان ارسال فایل های مورد نظرتان به پرینتر و صدور فرمان چاپ از طریق اینترنت بهره مند شوید.

در این حالت نیازی به حضور در کنار چاپگر چهار کاره HP M681z نیست و از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید با دستگاه خود کار کنید.

برای اطلاع از قیمت قیمت پرینتر لیزری و نحوه خرید پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M681z

 




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 17 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی