پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M118dw

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M118dw

چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M118dw برای مصارف شخصی در منازل و استفاده در دفاتر اداری با حجم کاری کم ارائه شده و از توانایی پرینت سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M118dw

از جمله مشخصات این پرینتر که در دسته پرینترهای لیزری جای دارد، می توان به پشتیبانی از تونر اصل و باکیفیت، سرعت چاپ مطلوب و مجهز بودن به وای فای اشاره کرد که در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M118dw

مهم ترین مشخصه پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw مجهز بودن آن به وای فای داخلی و امکان اتصال به صورت وایرلس به آن است.

با استفاده از این ویژگی شما می توانید انواع گوشی موبایل اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه های مجهز به وای فای را بدون نیاز به شبکه و کابل و به صورت مستقیم به پرینتر لیزری اچ پی HP M118dw متصل کرده و از فایل های موجود بر روی آنها پرینت بگیرید.

چاپگر لیزری ا چ پی HP M118dw از سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Google Cloud Print نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با ثبت دستگاه خود در این سرویس ها، از طریق اینترنت با آن کار کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M118dw

با استفاده از این فناوری دیگر نیازی نیست تا حتماً در کنار پرینتر لیزری خود حضور داشته باشید و از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، امکان کار با دستگاه و صدور فرمان چاپ فایل های مورد نظر شما وجود دارد.

کیفیت چاپ بسیار مطلوب یکی دیگر از ویژگی های پرینتر HP M118dw به حساب می آید. این پرینتر دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و به خصوص متن های چاپ شده با آن دارای کیفیت، وضوح و میزان خوانایی بالایی هستند.

در کنار کیفیت عالی، باید به سرعت چاپ پرینتر اچ پی HP M118dw اشاره کنیم که در حالت چاپ متوالی برابر 30 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین چاپگر تک کاره لیزری HP M118dw اولین خروجی پرینت را پس از 6.6 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد که برای مصارف شخصی و اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M118dw

در پرینتر لیزری مدل HP Pro M118dw یک تونر مشکی به کار رفته که ظرفیت چاپ آن برابر با 1000 برگ است.

در صورت نیاز به تعویض تونر، می توانید از تونرهای مشکی در مدل های HP 94A با ظرفیت چاپ 1200 برگ یا HP 94X با ظرفیت چاپ 2800 برگ در این پرینتر بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M118dw

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که چاپگر لیزری اچ پی HP M118dw با تونر HP 32A با ظرفیت چاپ 23 هزار برگ نیز سازگار است که استفاده از آن برای مدتی طولانی نیاز شما را به صرف هزینه بابت تعویض تونر راحت خواهد کرد.

سینی اصلی پرینتر اچ پی M118dw گنجایش قرارگیری 250 کاغذ را دارد و انواع کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5، B5 و A6، ضخیم، کاغذ مخصوص عکس، پاکت نامه، پشت چسب دار و کارت پستال را می توان به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر مورد استفاده قرار داد.

ضمن اینکه پرینتر تک کاره لیزری اچ پی M118dw به یک سینی چند منظوره با ظرفیت 10 برگ نیز مجهز است.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw

در حالت کلی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw را می توان حداکثر برای انجام 20 هزار پرینت در طول ماه مورد استفاده قرار داد.

اما بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت HP از پرینتر M118dw برای چاپ 200 تا 2000 برگ در ماه استفاده کنید تا هم طول عمر دستگاه افزایش یابد و هم به مرور زمان با افت کیفیت در عملکرد آن مواجه نشوید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw

از آنجا که چاپگر اچ پی مدل HP M118dw به یک پردازنده مرکزی با فرکانس 800 مگاهرتز و حافظه رم با ظرفیت 256 مگابایت مجهز است، با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن دستگاه در هنگام کار با آن به ندرت مواجه خواهید شد.

بر روی بدنه چاپگر لیزری HP M118dw یک پورت USB 2.0 نیز موجود است که امکان اتصال حافظه های USB مانند فلش مموری به دستگاه و پرینت فایل های موجود بر روی آن به صورت مستقیم را برای شما فراهم می آورد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری HP M118dw و خرید پرینتر لیزری تک کاره با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M118dw





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی