گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 7c

رنگ : مشکی، قرمز، طلایی، آبی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.99 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 7c

اگر بودجه محدودی برای تهیه گوشی موبایل در اختیار دارید و در عین حال به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت هستید، گوشی هوآوی Honor 7c انتخاب ایده آلی برای شما است.

این گوشی که در سال 2018 از آن رونمایی شده، از جمله گوشی های میان رده شرکت هوآوی به شمار می رود.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 7c

صفحه نمایش بزرگ، کیفیت ساخت مطلوب و قدرت سخت افزای مناسب از جمله ویژگی های گوشی هواوی آنر 7c محسوب می شوند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7c

شرکت هوآوی در ساخت گوشی هووای huawei honor 7c از بدنه فلزی استفاده کرده که باعث شده تا این موبایل از دوام قابل توجهی برخوردار باشد.

البته توجه نمایید که بخش پشتی موبایل Honor 7c در برابر اثر انگشت و لکه چندان مقاوم نیست.

پنل جلویی گوشی هوآوی Honor 7c شامل صفحه نمایش بزرگ آن می شود که حدود 76.3 درصد آن را پوشانده و میزان حاشیه ها در اطراف آن تقریباً کم است که این مورد یک نکته مثبت در طراحی ظاهری گوشی به شمار می رود.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7c

گوشی هواوی آنر 7 سی دارای ابعاد 158.3 * 76.7 * 7.8 میلی متر و وزن 164 گرم می باشد و به راحتی درون دست قرار می گیرد.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم رنگ بندی متنوع و زیبای هوآوی Honor 7c است که شامل رنگ های مشکی، قرمز، طلایی و آبی می شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7c

در گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت از یک دوربین دوگانه با لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده که از قابلیت هایی مانند ثبت تصاویر به صورت HDR و پانوراما، فوکوس اتوماتیک با تشخیص فاز و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که دوربین 2 مگاپیکسلی به کار رفته در این گوشی موبایل آنر مدل honor 7c توانایی عکاسی مستقل را ندارد و به عنوان حسگر تشخیص عمق تصویر مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7c

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی هواوی هانر هفت سی نیز دارای لنز 8 مگاپیکسلی است و به فلش LED مجهز می باشد.

این دوربین ها برای ثبت عکس و فیلمبرداری در روز مناسب اند اما برای عکاسی در شب و تصویربرداری حرفه ای نمی توان زیاد بر روی آنها حساب باز کرد.

 موبایل هوآوی Honor 7c از یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن 720 * 1440 پیکسل بهره می برد که دارای تراکم 269 پیکسل بر اینچ است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7c

این صفحه نمایش موبایل هواوی آنر 7c تصاویری در اندازه بزرگ به شما ارائه می دهد و در استفاده های روزمره و کاربری های عادی از کیفیت نمایش مطلوبی برخوردار است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7c

با توجه به سخت افزار به کار رفته در گوشی موبایل Huawei Honor 7c می توان آن را برای اجرای برنامه های عادی و بازی های سبک مناسب دانست.

همچنین این گوشی موبایل اندرویدی از سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 (اوریو) بهره می برد و عملکرد روان و سریعی در کار با آن از خود نشان می دهد.

در نگاهی دقیق تر به سخت افزار به کار رفته در موبایل هوآوی Honor 7c باید به تراشه آن اشاره کنیم که از سری تراشه های اسنپ دراگون 450 می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7c

این تراشه به یک پردازنده هشت هسته ای (با هسته های Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز است.

گوشی موبایل آنر مدل 7c در دو نسخه با حافظه های داخلی 32  گیگابایتو 64  گیگابایتارائه شده که حافظه رم به کار رفته در این نسخه ها به ترتیب برابر با4/3  گیگابایت و 4 گیگابایت می باشد.

بنابراین می توان از عملکرد مطلوب و بدون هنگی گوشی موبایل هواوی آنر 7c در هنگام اجرای چند برنامه سبک به صورت هم زمان اطمینان داشت.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 7c

آنر 7 سی هواوی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده که شارژ مورد نیاز برای استفاده های روزمره از گوشی را به خوبی تأمین می کند.

گوشی هواوی آنر هفت سی از جمله گوشی های دو سیمکارته محسوب می شود و امکان استفاده از دو سیمکارت نانو در آن وجود دارد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 7c

علاوه بر این شما می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در آنر 7 سی بهره ببرید.

یکی از مزیت های گوشی هواوی هونور 7c این است که در آن برای کارت حافظه جانبی درگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و شما می توانید به صورت هم زمان از دو سیمکارت و کارت حافظه در این گوشی بهره ببرید.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت

از ویژگی های گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 7c می توان به مجهز بودن به جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز محیط اشاره کرد.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت

بلوتوث نسخه 4.2، GPS، رادیو، پورت میکرو USB 2.0، حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت و قطب نما از دیگر امکانات گوشی موبایل آنر مدل honor 7c دو سیم‌کارت هستند.

در جمع بندی معرفی گوشی هواوی هانر 7 سی باید گفت که این گوشی از امکانات و کارایی قابل قبولی به عنوان یک گوشی میان رده معمولی برخوردار است .

در انجام کارهای روزمره با گوشی مانند سرک کشیدن در شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی و مرور صفحات وب می توان بر روی گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت حساب کرد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده پاسخگویی به شما جهت راهنمای خرید گوشی موبایل و نحوه خرید گوشی honor 7c هستند.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7c با ظرفیت 64 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 23 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی