گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 7X

رنگ : مشکی، آبی، طلایی، قرمز، خاکستری
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، 3340 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.93 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 7X

شرکت هوآوی در اواخر سال 2017 از گوشی Honor 7X رونمایی کرد و این گوشی موبایل اندرویدی خیلی زود توانست با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت و قدرت سخت افزاری مطلوب خود به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 7X

این گوشی موبایل که از سری گوشی های میان رده شرکت هوآوی به حساب می آید، از طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و برای کسانی که قصد صرف هزینه سنگین برای تهیه یک گوشی هوشمند باکیفیت را ندارند، انتخاب مناسبی است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7X

بدنه فلزی و خوش دست گوشی هواوی honor 7x یکی از ویژگی های این گوشی موبایل محسوب می شود که باعث بالا رفتن دوام و کارایی آن شده است.

گوشی هواوی آنر 7x در ابعاد 156.5 * 75.3 * 7.6 میلی متر و وزن 165 گرم ارائه شده و از ضخامت نسبتاً کمی برخوردار است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7X

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی ظاهری گوشی هووای huawei honor 7x صفحه نمایش بزرگ آن می باشد که حدود 77 درصد قسمت جلویی گوشی را پوشانده است. 

به همین دلیل میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتاً کم می باشد و می توانید به طور کامل بر روی تصاویر در حال نمایش بر روی صفحه گوشی خود تمرکز کنید.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس در رنگ های مشکی، آبی، طلایی، قرمز و خاکستری عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان از میان آنها باز می گذارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7X

گوشی موبایل آنر مدل honor 7x به یک صفحه نمایش 5.93 اینچی از نوع IPS LCD مجهز است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 * 2160 پیکسل بوده و تراکم 407 پیکسل به ازای هر اینچ را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش به کار رفته در گوشی موبایل Huawei Honor 7X از کیفیت قابل قبولی برای یک گوشی میان رده برخوردار می باشد و برای انجام کارهای روزمره و تماشای ویدئوهای باکیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7X

دوربین گوشی هواوی آنر 7X از نوع دوگانه است و دارای دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی است. البته لنز 2 مگاپیکسلی به کار رفته در این دوربین توانایی عکاسی مستقل را ندارد و تنها برای تشخیص میزان عمق تصویر می توان از آن استفاده کرد.

از جمله قابلیت های دوربین گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت باید به مجهز بودن آن به فلش LED، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، تشخیص چهره، تصویربرداری HDR و ثبت عکس به صورت پانوراما اشاره کرد.

همچنین این دوربین از توانایی فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 7X

گوشی هواوی هانر هفت ایکس دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز واید نیز هست که در ثبت تصاویر و فیلمبرداری به صورت سلفی با کیفیت فول اچ دی کارایی مطلوبی دارد.

مسلماً از یک گوشی میان رده نباید انتظار مجهز بودن به دوربین های حرفه ای را داشت و از دوربین های گوشی هوآوی Honor 7X می توان بیشتر برای عکاسی در طول روز و با امکانات نسبتاً محدود استفاده کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7X

در گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 7X از سیستم عامل اندروید 7.0 موسوم به نوقا استفاده شده که امکان ارتقای آن به اندروید 8.0 (اوریو) وجود دارد.

یکی از نقاط قوت گوشی موبایل هواوی آنر 7X سخت افزار به کار رفته در آن است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید برنامه های نیمه حرفه ای و بازی های نسبتاً سنگین را با آن به راحتی به اجرا در آورید و از عملکرد نرم، روان و سریع  گوشی هواوی هونور 7X در استفاده های روزمره و معمولی بهره مند شوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7X

شرکت هوآوی در آنر 7 ایکس هواوی از تراشه کرین 659 استفاده کرده است.

این تراشه به پردازنده هشت هسته ای (دارای چهار هسته با فرکانس 2.36 گیگاهرتز برای انجام پردازش های پیچیده و چهار هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای افزایش کارایی) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 مجهز است و از توانایی قابل قبولی در اجرای چند برنامه به صورت هم زمان برخوردار می باشد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 7X

گوشی هواوی آنر هفت ایکس در دو نسخه با حافظه داخلی 32 GB و 64 GB ارائه شده که میزان حافظه رم آنها به ترتیب 3 GB و 4GB می باشد.

در صورت نیاز به حافظه بیشتر می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت از نوع میکرو SD در این گوشی استفاده کنید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 7X

البته توجه داشته باشید که گوشی Huawei Honor 7X از نوع دو سیمکارته است و محل قرارگیری کارت حافظه جانبی با سیمکارت دوم آن مشترک است.

انرژی مورد نیاز گوشی موبایل آنر مدل honor 7x دو سیم‌کارت از باتری داخلی آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی بوده و 3340 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

شارژ کامل این باتری در گوشی هواوی هانر 7 ایکس برای 21 ساعت مکالمه مداوم کفایت می کند و در مجموع نیازی به شارژ چند باره آن در طول روز پیدا نخواهید کرد.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت

 آنر 7 ایکس هواوی به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت و قطب نما مجهز است و از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت

از دیگر امکانات موبایل می توان به مجهز بودن آن به رادیو، پورت میکرو USB 2.0، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.1 و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز اشاره کرد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت یکی از گوشی های میان رده باکیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده پاسخگویی به شما جهت راهنمای خرید گوشی موبایل و نحوه خرید گوشی honor 7X هستند.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7X با ظرفیت 32 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی