پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ SL-M4580FX

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 45 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4580FX

اگر به یک پرینتر لیزری با دوام برای استفاده در حجم کاری زیاد احتیاج دارید، پرینتر سامسونگ SL-M4580FX انتخاب ایده آلی برای شما است.

این پرینتر از جمله پرینترهای چهار کاره به حساب می آید و از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس به صورت یکجا بهره می برد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4580FX

مجهز بودن به ADF، پرینت مستقیم از روی فلش مموری، پشتیبانی از چاپ از راه دور و امکان پرینت و کپی سیاه و سفید و اسکن رنگی به صورت های یک رو و دو رو اتوماتیک از جمله مشخصات چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4580FX محسوب می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4580FX

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX توان انجام حداکثر 200 هزار چاپ در طول ماه را دارد و کاملاً برای استفاده در حجم کاری سنگین مناسب است.

البته از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا برای جلوگیری از کاهش طول عمر دستگاه، از آن برای انجام 2000 تا 15000 چاپ در ماه استفاده شود.

مدت زمان مورد نیاز برای اینکه پرینتر لیزری سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-M4580FX اولین خروجی چاپ را به شما ارائه دهد برابر با 6.5 ثانیه است و پس از آن سرعت پرینت و کپی متوالی این دستگاه به 45 برگ در دقیقه می رسد که باعث شده تا این دستگاه در دسته پرینترهای سریع طبقه بندی شود.

در کنار سرعت بالا باید به کیفیت چاپ مطلوب در پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ نیز اشاره کنیم. رزولوشن کپی و پرینت این دستگاه در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi است و موارد چاپ شده با آن کاملاً واضح و خوانا خواهند بود. البته رزولوشن پرینت پرینتر لیزری سامسونگ SL-M4580FX در بالاترین کیفیت برابر با 1200*1200 dpi می باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4580FX

 

پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-M4580FX از یک اسکنر تخت مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ نیز مجهز است که با سرعت 35 برگ در دقیقه از اسناد مورد نظر شما به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید اسکن تهیه می کند.

این اسکنر توانایی ذخیره فایل های اسکن شده بر روی هارد دیسک داخلی دستگاه، اکانت ایمیل، سرور FTP و سرویس ابری سامسونگ را در فرمت های مختلف مانند PDF، JPG، TIFF، XPS، PDF رمزگذاری شده و PDF قابل جستجو داراست.

نکته قابل ذکر در رابطه با اسکنر تعبیه شده در پرینتر چند کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX، رزولوشن دیجیتال عالی آن است که برابر با 4800*4800 dpi بوده و کیفیتی عالی در اسکن را به شما ارائه می دهد.

همچنین رزولوشن اپتیکال این اسکنر برابر با 600 dpi است و می توان از وضوح، شفافیت و کیفیت فایل های اسکن شده با آن اطمینان کامل داشت.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-M4580FX

چاپگر لیزری سامسونگ SL-M4580FX با تونر مشکی مدل MLT-D303E سازگار می باشد که از ظرفیت چاپی معادل با 40 هزار برگ بهره می برد.

این تونر تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود اما در صورت نیاز به تعویض آن حتماً به این نکته دقت کنید که از تونرهای اصل در دستگاه خود استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است به پرینتر شما آسیبی جدی وارد شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-M4580FX

پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-M4580FX به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و حداکثر اندازه کاغذ ورودی به آن باید در اندازه کاغذ A4 باشد.

از آنجا که پرینتر لیزری سامسونگ برای استفاده در حجم کاری بالا عرضه شده، امکان استفاده از سه سینی 550 برگی دیگر به صورت اختیاری در آن وجود دارد.

در صورت استفاده از این سینی ها، گنجایش کلی کاغذ پرینتر لیزری سامسونگ SL-M4580FX به 2300 برگ می رسد و شما را از قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه برای انجام چاپ های متوالی بی نیاز می کند. 

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX

چاپگر چهار کاره سامسونگ SL-M4580FX به یک صفحه نمایش 10.1 اینچی رنگی و تمام لمسی مجهز است و کار با این پرینتر را مانند کار با یک تبلت برای شما آسان می کند.

یکی از قابلیت های پرکاربرد پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-M4580FX پشتیبانی آن از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Google Cloud Print و Samsung Cloud Print است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید فایل های مورد نظر خود را از طریق ایمیل به دستگاه ارسال و آنها را چاپ کنید.

با استفاده از این فناوری از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، می توانید با پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX خود کار کنید.

پرینتر سامسونگ SL-M4580FX برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شود نیز گزینه مناسبی است. چرا که به پورت اترنت مجهز می باشد و امکان استفاده از آن در شبکه های پرسرعت وجود دارد.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX

اگر فایل های مورد نظر شما جهت چاپ بر روی فلش مموری ذخیره شده و دسترسی به کامپیوتر برای شما مهیا نبود، می توانید فلش را به چاپگر سامسونگ SL-M4580FX متصل کرده و فایل های آن را به صورت مستقیم چاپ کنید.

پرینتر همه کاره سامسونگ SL-M4580FX از لحاظ سخت افزاری نیز در وضعیت خوبی قرار دارد و به هارد دیسک داخلی 320 گیگابایتی، پردازنده مرکزی 1 گیگاهرتزی و حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز است و عملکردی کاملاً روان و سریع در اجرای دستورات صادر شده از خود نشان می دهد.

قابلیت دیگر پرینتر لیزری سامسونگ Samsung SL-M4580FX در مجهز بودن آن به مودم فکس با سرعت انتقال 33.6 kbps است که امکان ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید برای کسب اطلاع در مورد قیمت پرینتر های لیزری و خرید پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-M4580FX





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی