پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP PageWide 586z
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی 586z

قابلیت: پرینتر، اسکن ، کپی ، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 45 برگ یک رو و 31 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 45 برگ یک رو و 31 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: رنگی: 2400*1200 dpi - مشکی: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 586z

پرینتر اچ پی مدل HP PageWide 586z به منظور استفاده در ادارات و شرکت ها ارائه شده و می توان آن را ترکیبی از یک پرینتر لیزری و یک پرینتر جوهرافشان دانست.

پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 586z یک پرینتر چهار کاره می باشد و علاوه پرینت امکان استفاده از آن به منظور کپی، اسکن و فکس نیز وجود دارد.

در ساخت چاپگر چهار کاره جوهر افشان PageWide 586z از فناوری HP PageWide استفاده شده که باعث بهبود کارایی دستگاه نسبت به سایر پرینترهای اداری شده است.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 586z

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی PageWide 586z

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی مدل HP PageWide 586z دارای قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید به دو صورت یک رو و دو رو می باشد.

این پرینتر به خصوص در هنگام پرینت رنگی بر روی کاغذهای مخصوص عکس HP کیفیتی عالی را به شما ارائه می دهد و رزولوشن آن در این حالت برابر با 2400*1200 dpi می باشد.

همچنین پرینتر چهار کاره اچ پی HP PageWide 586z از رزولوشن 1200*1200 dpi در هنگام چاپ سیاه و سفید بهره می برد و متن های چاپ شده با آن کاملاً واضح و خوانا خواهند بود.

حداکثر توان کارکرد ماهیانه این پرینتر جوهر افشان برابر با چاپ 80000 برگ است و از این جهت می توان برای استفاده از آن در حجم کاری متوسط حساب باز کرد.

البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت HP از پرینتر HP 586z برای انجام 2000 تا 7500 چاپ در ماه استفاده کنید.

پرینتر چند کاره اچ پی HP PageWide 586z در عرض حدود 7.4 ثانیه اولین خروجی پرینت یا کپی را به شما ارائه می دهد و سرعت پرینت و کپی متوالی آن برابر با 50 برگ در دقیقه است، بنابراین می توان این دستگاه را جزء پرینترهای رومیزی سریع دانست.

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پرینتر اچ پی HP 586z می توانید از طریق پورت های USB موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل اقدام نمایید.

علاوه بر این، پرینتر چهار کاره جوهرافشان HP 586z از فناوری های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا دستور چاپ فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه صادر کنید.

از چاپگر جوهرافشان اچ پی HP 586z می توان در شبکه های کابلی نیز بهره برد و از آن به صورت گروهی یا تیمی استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی PageWide 586z

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP PageWide 586z

در پرینتر رومیزی اچ پی 586z یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی به کار رفته است. این پرینتر با کارتریج های HP 981A، HP 981X و HP 981Y که از جمله کارتریج های باکیفیت شرکت اچ پی محسوب می شوند، سازگار می باشد.

ظرفیت چاپ کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 6000 برگ، 11000 برگ و 20000 برگ و ظرفیت کارتریج رنگی آنها به ترتیب 6000 برگ، 10000 برگ و 16000 برگ است. در صورت استفاده از این کارتریج ها تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه برای تعویض کارتریج نخواهید داشت و می توانید از کیفیت چاپ عالی تا آخرین قطره آنها بهره مند شوید.

پرینتر جوهرافشان HP 586z در حالت استاندارد دارای یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 50 برگی است و امکان استفاده از انواع کاغذهای معمولی، نازک، ضخیم، بازیافتی، پانچ شده، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، براق، پاکت نامه، لیبل، کارت پستال و کاغذهای گلاسه مخصوص چاپ بروشور و کارت ویزیت در اندازه حداکثر A4 به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر وجود دارد. همچنین امکان استفاده از سه سینی اختیاری دیگر هر یک به ظرفیت 500 برگ در این پرینتر اچ پی وجود دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP PageWide 586z

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی  HP PageWide 586z

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP PageWide 586z دارای یک اسکنر تخت مجهز به ADF نیز هست و شما می توانید با استفاده از آن به تهیه اسکن از اسناد و ذخیره فایل های خروجی در انواع فرمت های رایج مانند PDF، JPEG، TIFF، XPS و حتی فایل های متنی قابل ویرایش بپردازید.

لازم به ذکر است که ظرفیت ADF به کار رفته در این اسکنر برابر با 100 برگ است. از آنجا که رزولوشن اسکنر تعبیه شده در پرینتر HP 586z برابر با 600 dpi می باشد، می توانید از کیفیت و وضوح فایل های اسکن شده با آن اطمینان کامل داشته باشید.

علاوه بر کیفیت عالی، این اسکنر از سرعت قابل قبولی نیز برخوردار است و قادر به انجام 45 اسکن در دقیقه در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی  HP PageWide 586z

ارسال مستقیم فایل های اسکن شده به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، سرور FTP و سرویس های ابری مانند SharePoint از دیگر مشخصات اسکنر موجود در چاپگر اچ پی HP 586z می باشد.

در صورت نیاز به ارسال یا دریافت فکس نیز می توانید از پرینتر چهار کاره HP 586z استفاده نمایید. این پرینتر قادر به ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ با رزولوشن 300*300 dpi است و امکان شماره گیری سریع تا 1000 شماره با آن وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی HP 586z صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و تمام رنگی آن است که کار با دستگاه را برای حتی افراد تازه کار آسان کرده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای جواهر افشان اچ پی و نحوه خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی  HP PageWide 586z





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 25 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی