بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان هانی ول YJ4600

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: تصویربرداری

معرفی بارکدخوان هانی ول Youjie YJ4600

بارکد خوان هانی ول مدل Honeywell Youjie YJ4600 به منظور استفاده های عمومی در محیط های فروشگاهی، تولیدی ها، داروخانه ها، کتابخانه ها و تمام محیط هایی که به جمع آوری اطلاعات کالا از طریق بارکد آنها نیازمندند، طراحی و عرضه شده است.

مهم ترین مشخصه بارکدخوان هانی ول YJ4600 در توانایی آن در تشخیص و اسکن بارکدهای دو بعدی است. ضمن اینکه این دستگاه بارکد خوان در اسکن انواع بارکدهای تک بعدی نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد و می توان از آن برای اسکن بارکد از روی صفحه نمایش گوشی های موبایل هم اقدام کرد.

معرفی بارکدخوان هانی ول Youjie YJ4600

بارکد اسکنر دو بعدی هانی ول YJ4600 از نوع با سیم است و با استفاده از کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه، می توان آن را به کامپیوتر متصل نمود.

مجهز بودن به نور LED قرمز رنگ که برای نشانه گیری دقیق تر بر روی بارکد مورد استفاده قرار می گیرد، یکی دیگر از ویژگی های بارکد خوان سیمی هانی ول YJ4600 محسوب می شود.

معرفی بارکدخوان هانی ول Youjie YJ4600

این نور LED پس از رمزگشایی از بارکد و جمع آوری اطلاعات مربوط به آن به رنگ سبز در می آید و به این ترتیب شما را از موفقیت آمیز بودن عمل اسکن آگاه می سازد.

لازم به ذکر است که بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600 برای اسکن بارکد از تکنولوژی تصویربرداری از محدوده بهره می برد و از دقت بالایی در تشخیص بارکدهای ریز و متراکم برخوردار است.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600

یکی از ویژگی های بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600 طراحی ارگونومیک و خوش دست آن است که به خصوص در استفاده های طولانی مدت از آن در طی روز، سبب ایجاد مشکلاتی مانند درد و احساس خستگی در دست ها نخواهد شد.

بارکد خوان دو بعدی هانیول YJ4600 در ابعاد 170*66*85 میلی متر و وزن 120 گرم عرضه شده و به راحتی در دست قرار می گیرد. علاوه بر این باید به کیفیت ساخت مطلوب این بارکد خوان فروشگاهی و مقاومت کامل آن در برابر سقوط از ارتفاع یک متری اشاره کنیم.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600

بارکد خوان پایه دار هانی ول YJ4600 در محیط هایی با درجه دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و شدت روشنایی حداکثر 100 هزار لوکس عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد و در محیط های مختلف کاری می توان از آن به راحتی استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد خوانو نحوه خرید بارکد خوان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Youjie YJ4600





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 25 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی