پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ SL-C4060FX

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 40 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 40 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*9600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C4060FX

با استفاده از پرینتر SL-C4060FX علاوه بر پرینت، از قابلیت های کپی، اسکن و فکس نیز بهره مند شوید. این پرینتر چهار کاره در دسته پرینترهای لیزری جای دارد و از قابلیت های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک بهره می برد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C4060FX

از جمله ویژگی هایی که سبب محبوبیت پرینتر سامسونگ مدل Samsung ProXpress SL-C4060FX در میان کاربران شده اند می توان به عملکرد سریع و روان، مجهز بودن به صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و تمام لمسی و کیفیت بسیار مطلوب پرینت اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C4060FX

چاپگر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C4060FX برای ارائه اولین خروجی پرینت به حدود 8 ثانیه از زمان گرم شدن احتیاج دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی متوالی آن در هر دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید به 40 برگ در دقیقه می رسد.

از این جهت می توان بر روی پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX برای انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد زیاد و متوسط حساب باز کرد.

شما می توانید از پرینتر سامسونگ SL-C4060FX برای انجام حداکثر 80 هزار چاپ در ماه بهره ببرید؛ اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا از آن مطابق با توصیه شرکت سازنده استفاده کنید و تعداد چاپ های ماهیانه شما با آن بین 2000 تا 15000 برگ باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C4060FX

کیفیت چاپ عالی یکی از ویژگی های مهم پرینتر لیرزی رنگی سامسونگ SL-C4060FX به حساب می آید. رزولوشن این پرینتر در بالاترین کیفیت برابر با 9600*600 dpi است و متون و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار خواهند بود.

باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن پرینت و کپی پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ SL-C4060FX در حالت استاندارد و در هنگام چاپ به صورت سیاه و سفید برابر با 600*600 dpi است.

چاپگر لیزری سامسونگ SL-C4060FX توانایی انجام 9999 کپی به صورت متوالی را دارد و از جمله ویژگی های آن می توان به امکان بزرگنمایی و کوچک کردن تصاویر درحال کپی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.

چاپگر چهار کاره سامسونگ SL-C4060FX از قابلیت ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ نیز برخوردار است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره سامسونگ SL-C4060FX

پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر لیزری چهار کاره سامسونگ SL-C4060FX به حساب می آید.

برای استفاده از این فناوری پرینتر خود را در یکی از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print یا Google Cloud Print ثبت کنید و پس از آن فایل های مورد نظر خود جهت چاپ را از طریق ایمیل به آن ارسال کنید.

با استفاده از این فناوری دیگر نیازی نیست تا برای کار با دستگاه حتما در کنار آن حضور داشته باشید و از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می توانید فرمان چاپ فایل های خود را صادر نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-C4060FX

پرینتر لیزری سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX در حالت استاندارد به یک سینی 550 برگی و یک سینی 50 برگی مجهز است و می توان از کاغذهای در اندازه حداکثر A4 در آن ها استفاده کرد.

اما اگر می خواهید تا از چاپگر لیزری رنگی سامسونگ SL-C4060FX به منظور انجام چاپ های متوالی در تعداد بالا استفاده کنید، می توانید با تهیه سه سینی دیگر به صورت اختیاری با ظرفیت 550 برگ، خیال خود را بابت قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه برای مدتی طولانی راحت کنید.

پرینتر سامسونگ SL-C4060FX علاوه بر توانایی چاپ بر روی کاغذ معمولی، قادر به چاپ بر روی کاغذهای نازک، ضخیم، شفاف، بازیافتی، لیبل، پاکت نامه، رنگی، از پیش چاپ شده، پانچ شده، سربرگ دار و براق مخصوص چاپ عکس نیز هست.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ProXpress SL-C4060FX

در رابطه با تونرهای این پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ نیز باید به این نکته اشاره کنیم که در این پرینتر از یک تونر مشکی با ظرفیت چاپ 4000 برگ و سه تونر رنگی با ظرفیت چاپ 2500 برگ استفاده شده است.

پرینتر لیزری سامسونگ Samsung SL-C4060FX از تونر مشکی CLT-K603L با ظرفیت 15000 برگ و تونرهای رنگی CLT-C603L، CLT-Y603L و CLT-M603L با ظرفیت 10000 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعویض تونر می توانید از آن ها در پرینتر خود استفاده کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX

اگر به تهیه اسکن از اسناد خود احتیاج پیدا کردید، می توانید از اسکنر تعبیه شده در پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX استفاده کنید.

این اسکنر که از نوع تخت است، به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 50 برگ مجهز می باشد و امکان تهیه اسکن از اسناد به صورت سیاه و سفید و رنگی با سرعت 40 برگ در دقیقه با استفاده از آن برای شما مهیا است.

این اسکنر که دارای رزولوشن 600 dpi می باشد از قابلیت هایی مانند ارسال فایل اسکن شده به صورت مستقیم به ایمیل، سرور FTP و حافظه های USB بهره می برد.

همچنین اسکنر موجود در پرینتر چهار کاره Samsung SL-C4060FX توانایی ذخیره فایل های اسکن شده در انواع فرمت های رایج مانند PDF، JPG، TIFF، XPS و PDF قابل جستجو را دارد.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX

چاپگر لیزری چهار کاره Samsung SL-C4060FX یک دستگاه با سیم است و اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل و پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. یکی از ویژگی های کاربردی این پرینتر لیزری، توانایی آن در تشخیص فایل های موجود بر روی فلش مموری و چاپ آن ها است.

در این حالت با اتصال فلش مموری به پورت USB پرینتر سامسونگ SL-C4060FX، می توانید بدون نیاز به کامپیوتر فایل های موجود بر روی آن را به صورت مستقیم پرینت بگیرید.

علاوه بر این پرینتر چند کاره سامسونگ SL-C4060FX در شبکه های کابلی نیز قابل استفاده است و در کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.

مجهز بودن به پردازنده مرکزی 1.5 گیگاهرتزی و حافظه 3 گیگابایتی با قابلیت ارتقا به 5 گیگابایت یکی دیگر از مشخصات چاپگر لیزری سامسونگ SL-C4060FX است که باعث شده تا این دستگاه در هنگام کار با آن عملکردی سریع، روان و نرم از خود نشان دهد.

برای اطلاع از قیمت قیمت پرینتر لیزری و نحوه خرید پرینتر لیزری با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره سامسونگ Samsung ProXpress SL-C4060FX





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی