پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154nw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M154nw

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 16 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M154nw

چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M154nw یکی از پرینترهای وایرلس اچ پی HP است که از قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو برخوردار است. از این پرینتر می توان در منازل، ادارات و شرکت ها به منظور استفاده در حجم کاری کم بهره برد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M154nw

پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور از طریق اینترنت، مجهز بودن به وای فای و کیفیت مطلوب چاپ برخی از ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154nw محسوب می شوند که سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154nw

پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154nw با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria سازگار است و شما می توانید پس از ثبت دستگاه خود در این سرویس ها فایل های خود را از طریق ایمیل به آن ارسال کنید.

در این حالت برای انجام عمل پرینت نیازی به حضور در کنار دستگاه ندارید و قادر خواهید بود تا فرمان چاپ را از طریق اینترنت و از راه دور صادر نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154nw

یکی از مشخصه های مهم پرینتر اچ پی Pro M154nw مجهز بودن آن به وای فای است که امکان اتصال گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... را به این پرینتر لیزری اچ پی hp فراهم می آورد.

بنابراین شما می توانید فایل های موجود بر روی دستگاه های مجهز به وای فای را به صورت وایرلس و مستقیم با این پرینتر لیزری تک کاره رنگی چاپ کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154nw

چاپگر اچ پی Pro M154nw به پورت اترنت نیز مجهز است و به شما این اجازه را می دهد تا از آن در شبکه های کابلی استفاده کنید. بنابراین اگر قصد استفاده از این پرینتر را به صورت گروهی یا تیمی در محل کار خود دارید، این امکان برای شما مهیا است.

از آنجا که پرینتر لیزری اچ پی Pro M154nw به یک پردازنده مرکزی 800 مگاهرتزی و حافظه 128 مگابایتی مجهز می باشد، عملکردی سریع، روان و نرم در حین کار با آن خواهد داشت و با مشکلاتی نظیر هنگی یا کند شدن دستگاه به ندرت مواجه خواهید شد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M154nw

در چاپگر لیزری اچ پی Pro M154nw از یک تونر مشکی با ظرفیت چاپ 800 برگ و سه تونر رنگی با ظرفیت چاپ 700 برگ استفاده شده است. این پرینتر با تونرهای HP 204A و HP 205A نیز سازگار می باشد که در صورت نیاز به تعویض تونر می توانید از آن ها استفاده کنید.

ظرفیت تونر مشکی این مدل ها برابر با 1100 برگ و ظرفیت تونرهای رنگی آن ها برابر با 900 برگ است که تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت می توانید از این تونرها بهره ببرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M154nw

ظرفیت سینی پرینتر لیزری HP Pro M154nw برابر با 150 برگ است و حداکثر اندازه کاغذ ورودی به آن نباید از اندازه کاغذ A4 فراتر رود.

علاوه بر کاغذهای معمولی، چاپگر لیزری تک کاره اچ پی Pro M154nw توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس و بروشور، کاغذهای رنگی، براق، ضخیم، نازک، بازیافتی، از پیش چاپ شده، سربرگ دار، پانچ شده، شفاف، لیبل و پاکت نامه را نیز دارد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154nw

رزولوشن پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M154nw هم در هنگام چاپ رنگی و هم در چاپ سیاه و سفید برابر با 600 x 600 dpi است و کیفیت چاپی قابل قبول را به شما ارائه می دهد.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Pro M154nw یکی از پرینترهای رومیزی نسبتا سریع است که سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید آن به صورت متوالی برابر با 16 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین این پرینتر در عرض 12 ثانیه اولین پرینت سیاه و سفید و در عرض 13.5 ثانیه اولین پرینت رنگی را به شما ارائه می دهد و از سرعت مناسبی در هنگام روشن کردن دستگاه بهره می برد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154nw

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که پرینتر لیزری رنگی اچ پی Pro M154nw توان انجام 30 هزار پرینت در طول ماه را دارد که برای مصارف خانگی و اداری میزان قابل توجهی می باشد.

اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا از این پرینتر برای 150 تا 1500 پرینت در طول ماه استفاده کنید.

برای دریافت قیمت و خرید پرینتر لیزری تک کاره می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154nw





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی