پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8732M
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Pro 8732M

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 24 برگ یک رو و 20 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8732M

امروزه استفاده از پرینترهای چند کاره طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که شما می توانید با صرف هزینه برای تهیه یک دستگاه، از قابلیت ها و امکانات چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره مند شوید.

همچنین پرینترهای چند کاره برای کسانی که با محدودیت فضا در محل کار خود مواجه اند، راه حل مناسبی است.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8732M

چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Pro 8732M یکی از باکیفیت ترین پرینترهای جوهرافشان اچ پی hp می باشد که از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8732M

از پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8732M می توان برای پرینت و کپی به صورت سیاه و سفید در حالت های یک رو و دو رو استفاده کرد.

برای اتصال دستگاه های مورد نظر خود به این پرینتر که از جمله پرینترهای وایرلس اچ پی hp کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید فایل های موجود بر روی گوشی اندرویدی، تبلت، آیفون، آیپد و لپ تاپ خود را از طریق وای فای به آن ارسال و چاپ کنید.

پرینتر جوهر افشان اچ پی 8732M با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria سازگار است و امکان کار با دستگاه بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار آن را برای شما فراهم می آورد.

در این حالت قادر خواهید بود تا از طریق ایمیل فایل های مورد نظر خود را به پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8732M ارسال کرده و دستور چاپ آن ها را از راه دور صادر نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8732M

پرینت مستقیم فایل های موجود بر روی فلش مموری یا ذخیره فایل های اسکن شده بر روی آن به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر یکی دیگر از ویژگی های پرینتر چند کاره اچ پی 8732M به شمار می آید.

همچنین قابلیت استفاده از پرینتر جوهرافشان چهار کاره اچ پی 8732M در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف نیز وجود دارد.

حداکثر توان ماهیانه پرینتر چهار کاره جوهر افشان اچ پی 8732M برابر با انجام 30 هزار چاپ می باشد و بهتر است تا از این پرینتر اچ پی hp برای استفاده های خانگی و اداری در حجم کم استفاده شود.

به منظور افزایش طول عمر دستگاه بهتر است تا از چاپگر جوهر افشان اچ پی 8732M برای انجام 250 تا 2000 چاپ در ماه بهره برده شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8732M

گنجایش سینی کاغذ چاپگر جوهرافشان اچ پی 8732M برابر با 250 برگ است و در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید از یک سینی 250 برگی اختیاری دیگر در آن استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8732M

باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید از کاغذهای معمولی در سایز A4، کاغذهای مخصوص چاپ بروشور و کاغذهای ضخیم به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر بهره ببرید.

پرینتر جوهرافشان HP Pro 8732M با کارتریج مشکی HP 955 سازگار است که ظرفیت چاپ آن برابر با 1000 برگ می باشد. در هنگام تعویض کارتریج حتما به این موضوع توجه داشته باشید که از کارتریج جوهر افشان اچ پی در این پرینتر استفاده کنید و استفاده از کارتریج های غیراورجینال ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8732M

پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل HP Pro 8732M برای ارائه اولین پرینت به 10 ثانیه زمان نیاز دارد و سرعت پرینت متوالی آن در حالت یک رو 24 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 20 تصویر در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر جوهرافشان رومیزی سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.

علاوه بر این سرعت چاپگر چهار کاره اچ پی 8732M در هنگام کپی های متوالی برابر با 22 برگ در دقیقه خواهد بود و شما می توانید از این دستگاه برای انجام حداکثر 99 کپی متوالی استفاده کنید. کیفیت چاپ در این پرینتر اچ پی یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می آید.

رزولوشن پرینت پرینتر اچ پی Pro 8732M برابر با 1200*1200 dpi است و تصاویر و به خصوص متون چاپ شده با آن دارای کیفیت و وضوحی عالی می باشند. اگر به تهیه اسکن از اسناد احتیاج پیدا کردید، در این مورد هم پرینتر چند کاره اچ پی 8732M کارایی بالایی دارد.

این پرینتر جوهر افشان چهار کاره از یک اسکنر تخت مجهز به ADF با ظرفیت 50 برگ برخوردار است که امکان اسکن رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو با سرعت 8 تصویر در دقیقه و به صورت دو رو با سرعت 12 تصویر در دقیقه را برای شما فراهم می آورد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8732M

رزولوشن اسکنر تعبیه شده در پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP 8732M در بهترین حالت برابر با 1200 dpi است و کوچکترین جزئیات موجود بر روی اسناد را نیز با دقت بالا اسکن می کند. به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام اسکن با سرعت های ذکر شده در این بخش، باید رزولوشن اسکن دستگاه بر روی 200 dpi تنظیم شود.

از دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان چند کاره اچ پی Pro 8732M در هنگام اسکن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، TIFF و JPEG و ارسال مستقیم آنها به اکانت ایمیل یا مودم فکس اشاره کرد.

لازم به ذکر است که حافظه فکس پرینتر اچ پی 8732M برابر با 100 برگ می باشد و امکان ارسال فکس با سرعت 4 ثانیه به ازای هر برگ به صورت سیاه و سفید با آن وجود دارد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای جوهر افشان و نحوه خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8732M





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی