دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-W02

عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی و 5000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 800*1280 WUXGA
شدت روشنایی: 2600 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 3000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W02

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W02 برای کسانی که به تماشای فیلم های سینمایی و عکس های خانوادگی در ابعاد بزرگ در منزل خود علاقه دارند، مناسب است البته استفاده از این ویدئو پروژکتور اپسون Epson در جلسات اداری و درون سازمانی نیز امکان پذیر می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W02

ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EB-W02 با طراحی ظاهری مدرن و جذاب خود و قابلیت هایی مانند امکان نصب و راه اندازی آسان، وزن سبک و کیفیت مطلوب نمایش توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-W02

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02 یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است و توانایی نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله کم نسبت به پرده نمایش را داراست.

به عنوان مثال برای نمایش تصاویر در ابعاد 68 اینچ تنها کافی است تا این پروژکتور برد کوتاه اپسون Epson EB-W02 را در فاصله 2 متری پرده نمایش قرار دهید.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-W02

از این جهت می توان از ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02 به صورت ایستاده بر روی میز نیز استفاده کرد.

در حالت کلی ویدیو پروژکتور اپسون EB-W02 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 318 اینچ را دارد و حداکثر فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش حدود 10.8 متر می تواند باشد.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که از دیتا پروژکتور اپسون EB-W02 هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ می توان استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-W02

با توجه به اینکه شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور برابر با 2600 لومن می باشد، بهتر است تا از آن در محیط های تقریباً کم نور استفاده کنید تا تصاویر با بالاترین کیفیت خود به نمایش درآیند.

دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EB-W02 از فناوری 3LCD بهره می برد و رنگ های موجود در تصاویر را به شکلی درخشان، طبیعی و زنده به نمایش در می آورد.

نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور Epson EB-W02 برابر با 3000:1 و رزولوشن آن 1280 * 800 پیکسل است که باعث می شود از کیفیت و وضوح تصاویر و سایه روشن های موجود در آنها بتوان اطمینان داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02

لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-W02  از توانی معادل با 200 وات بهره می برد و تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی و 5000 ساعت در حالت اقتصادی عمر خواهد کرد.

بنابراین تا مدتی طولانی خیالتان بابت صرف هزینه بابت تعویض یا تعمیر این لامپ ویدئو پروژکتور اپسون Epson راحت خواهد بود و از این جهت کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02

از آنجا که ویدئو پروجکشن Epson EB-W02 به قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر به صورت اتوماتیک (تا 30 درجه عمودی) و بزرگنمایی تصاویر تا 1.2 برابر به صورت دستی مجهز است، برای نصب و راه اندازی آن کار دشواری پیش رو نخواهید داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02 به پورت های USB 2.0، VGA و کامپوننت مجهز است و شما می توانید از یک کابل USB برای انتقال صدا و تصویر با کیفیتی عالی از دستگاه مبدأ به پروژکتور بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت قیمت پروژکتور اپسون EB-W02 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W02





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی