دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-93

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی و 6000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر:
XGA 1024*768
شدت روشنایی: 2400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-93

اگر به یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و دارای قابلیت های متعدد برای استفاده در کلاس های آموزشی نیاز دارید، ویدئو پروژکتور اپسون EB-93 انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد.

این ویدئو پروژکتور اپسون Epson در ابعاد 345*263*93 میلی متر و وزن 3.13 کیلوگرم عرضه شده و به صورت متصل به سقف یا ایستاده بر روی میز قابل استفاده می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-93

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93 به یک اسپیکر داخلی 16 واتی نیز مجهز است که صدایی قدرتمند و واضح را به شما ارائه می دهد و نیازی به استفاده از اسپیکر خارجی نخواهید داشت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-93

ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93 مجهز به فناوری 3LCD است و از رزولوشن 1024*768 پیکسل بهره می برد.

بنابراین رنگ های موجود در تصاویر به نمایش درآمده با آن طبیعی، زنده و کاملاً واضح خواهند بود. یکی از دلایلی که باعث شده تا پروژکتور اپسون EB-93 برای استفاده در کلاس های آموزشی مناسب باشد، شدت روشنایی 2400 لومنی و نسبت کنتراست 2000:1 آن است.

ویدیو پروژکتور اپسون Epson EB-93 با این مشخصات تصاویری روشن را به شما ارائه می دهد که قسمت های مشکی آن از وضوح قابل قبولی برخوردار خواهند بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-93

بنابراین می توان بر روی میزان خوانایی و کیفیت متن ها و اسلایدهای آموزشی به نمایش درآمده توسط پروژکتور اپسون EB-93 اطمینان داشت.

ضمن اینکه ویدئو پروژکتور Epson EB-93 به فناوری White Light Output مجهز است که باعث شفافیت و روشن تر بودن تصاویر می شود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم لامپ ویدئو پروژکتور اپسون Epson مدل EB-93 می باشد که از نوع 200 واتی است و تا 5000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 6000 ساعت در حالت استفاده اقتصادی از آن نیازی به تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور پیدا نخواهید کرد.

پروژکتور اپسون EB-93 از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انواع لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو و... را می توان از طریق کابل به آن متصل نمود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-93

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93 قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی از طریق اتصال به دوربین ELP-DC06 اپسون را داراست که می تواند کارایی بالایی در کلاس های آموزشی داشته باشد.

همچنین شما می توانید اسلایدهای آموزشی خود را به صورت مستقیم از روی حافظه های USB، دوربین یا هارد اکسترنال توسط ویدئو پروژکتور مدل Epson EB-93 بر روی پرده در ابعاد 30 تا 300 اینچ به نمایش در آورید.

یکی از ویژگی های مهم ویدئو دیتا پروژکتور اپسون EB-93 قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی و امکان مانیتور و کنترل وضعیت عملکرد آن از راه دور است.

شما می توانید از طریق پورت LAN موجود بر روی بدنه این پروژکتور از آن در ارتباط با چند دستگاه مختلف در شبکه استفاده کنید و از طریق امکاناتی مانند ارسال اتوماتیک ایمیل از وضعیت دمایی و لامپ پروژکتور مطلع شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93

ویدئو پروجکشن اپسون EB-93 از امکان تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی به صورت اتوماتیک و 30 درجه افقی به صورت دستی و بزرگنمایی تصویر تا 1.2 برابر برخوردار است و نصب آن در محیط های گوناگون به سادگی انجام می شود.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که دیتا پروژکتور EB-93 یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه می باشد و می توان از آن هم در کلاس های کوچک و دارای فضای محدود و هم در کلاس های نسبتاً بزرگ استفاده کرد.

برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش در هنگام استفاده از لنز در حالت واید بین 0.9 تا 9 متر و در حالت تله 1.1 تا 10.8 متر باید باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس و دریافت قیمت پروژکتور اپسون EB-93 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-93





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی