بارکد خوان سینو Cino F560
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکد خوان سینو F560

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی بارکدخوان سینو F560

بارکد خوان سینو Cino F560 از تکنولوژی FuzzyScan برای اسکن بارکد بهره می برد و می توان از آن برای خوانش انواع بارکدهای یک بعدی چاپ شده بر روی کاغذ، لیبل یا پلاستیک استفاده کرد.

همچنین این دستگاه بارکد خوان قابلیت خواندن بارکد از روی مانیتور یا صفحه نمایش موبایل و تبلت را دارا می باشد و توانایی بسیار بالایی در تشخیص و اسکن بارکدهای بی کیفیت، رنگ و  رو رفته، کثیف و مخدوش از خود نشان می دهد.

از این جهت بارکد خوان سینو Cino F560 برای استفاده در انبارها، تولیدی ها و محیط های فروشگاهی گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شود.

محدوده دمایی عملکرد بارکد اسکنر تک بعدی Cino F560 بین -10 تا +50 درجه سانتی گراد است و می توان از آن در محیط های مختلف کاری استفاده کرد.

 

معرفی بارکدخوان سینو F560

 

بارکد خوان سینو Cino F560

وزن سبک و طراحی ارگونومیک در بارکد خوان سینو مدل Cino F560 سبب شده تا استفاده مداوم و طولانی مدت از این بارکد خوان فروشگاهی باعث بروز مشکلاتی مانند خستگی یا احساس درد در دست ها نشود.

دستگاه بارکدخوان نوری سینو F560 به پورت های USB و سریال مجهز است و از طریق کابل می توان به کامپیوتر متصل نمود.

 

بارکد خوان سینو Cino F560

 

سرعت بسیار مطلوب اسکن یکی از ویژگی های مهم بارکد خوان سینو F560 به شمار می آید. این بارکد اسکنر دارای سرعت 500 اسکن در ثانیه است و می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری سنگین و اسکن متوالی بارکدها حساب باز کرد.

زاویه اسکن بارکدخوان پر سرعت سینو F560 برابر با 60 درجه و محدوده خواندن آن بین صفر تا 360 میلی متر است و از این جهت کار سختی در هنگام نشانه گرفتن بارکد خوان به سمت بارکد جهت اسکن نخواهید داشت.

 

بارکد خوان سینو Cino F560

 

از بارکد خوان Cino F560 هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک می توان استفاده کرد. نحوه شناسایی بارکد محصولات در حالت دستی به این صورت است که باید دکمه موجود بر روی دستگاه را پس از نشانه روی آن به سمت بارکد فشار دهید.

اما در حالت اتوماتیک فقط با قرار دادن بارکد در مقابل چشمی بارکد خوان عمل اسکن انجام می شود و نیازی به فشردن دکمه نیست.

قابلیت خواندن دو جهته (از عقب و جلو)، مجهز بودن به نشانگر LED و صدای بوق جهت آگاهسازی از خواندن موفق بارکد و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.6 متری بخشی دیگر از ویژگی های بارکد خوان سینو F560 هستند.

 

بارکد خوان سینو Cino F560

 

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع بارکد خوان و نحوه خرید بارکد خوان سینو Cino F560 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان سینو Cino F560





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی